חיפוש
 
לדף הבית >>     ספורט >>

עונת הטריאתלון מתחילה בתחרות שיוענקו פרסים כספיים

 

טריאתלון ע”ש ליאור שבתאי ז”ל ייצא לדרך בשבת הקרובה ויפתח את עונת הטריאתלון * התחרות הינה למרחק הספרינט הקצר וכוללת שחיה של 750 מטר, 20 ק”מ אופניים ו- חמישה ק”מ ריצה * בתחרות יוענקו פרסים כספיים למקומות הראשונים בסך 10,000 ₪, תרומה של משפחת שבתאי

 

אתם בכושר? בשבת הקרוב (6.4.19) יתקיים טריאתלון ראשון לציון המסורתי לזכרו של ליאור שבתאי ז"ל, בו צפויים להשתתף מאות ספורטאים שיזנקו למים הצלולים והשקטים של חוף הים בשעת בוקר מוקדמת. הספורטאים ימשיכו ברכיבה על אופניים ובהמשך לריצה. התחרות הינה למרחק הספרינט הקצר, בסך הכל הספורטאים צפויים לעבור שחיה של 750 מטר, 20 ק"מ אופניים וחמישה ק"מ ריצה. בתחרות יוענקו למקומות הראשונים פרסים כספיים בסך 10,000 ₪, תרומה של משפחת שבתאי המנציחה את בנה ליאור שנהרג בקרב קשה בלבנון בהגנה על מוצב "דלעת". ליאור היה לוחם שריון בחטיבה 7 ולחם בגבורה תוך חיסול מספר רב של לוחמי עילית של חיזבאללה. בהיותו חשוף בצריח תוך השלכת רימונים וירי במקלע כבד, נפגע מטיל "פאגוט" ונהרג במקום.

ליאור נפל ב- 28.2.97 בהיותו בן 19.5 בלבד. על גילוי מקצועיות, דבקות במשימה, נחישות, קור רוח, אומץ לב והצטיינות בקרב הוענק לליאור צל"ש על ידי אלוף פיקוד הצפון דאז, עמירם לוין.

עונת הטריאתלון 2019

האירוע מתקיים בשיתוף אגף הספורט בחברה העירונית, אגף חופים ואגמים בעיריית ראשון לציון ואיגוד הטריאתלון הישראלי.

מחזיק תיק הספורט, חבר המועצה איתן שלום, אמר: "הטריאתלון הפך זה מכבר למסורת בראשון לציון. אני מזמין את הספורטאים לקחת בו חלק ולא פחות חשוב- אני מזמין את תושבי העיר להגיע ולצפות באירוע מרהיב, תחרותי ומקצועי. אני מודה למשפחת שבתאי ולאיגוד הטריאתלון הישראלי".

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים