חיפוש
 
לדף הבית >>     בית המשפט >>

בית המשפט הרשיע בגין פיצול יחידת דיור

 

 בית המשפט לעניינים מקומיים הרשיע תושבי חולון בגין פיצול יחידת דיור,  בנייה בלא היתר ושימוש אסור בנכס     על בני הזוג הוטל קנס בגובה 50 אלף שקל  וכן הוצא צו הריסה ואיסור שימוש

 

בית המשפט לעניינים מקומיים בחולון הרשיע באחרונה בני זוג, תושבי חולון, שפיצלו את דירתם לשתי יחידות דיור בלא היתר בנייה, יצרו חריגת בנייה ועשו בנכס שימוש אסור שבצדו הכנסה כספית. הנאשמים הורשעו בפיצול יחידת המגורים שלהם לשתי יחידות נפרדות, תוך הוספת בנייה ללא היתר בשטח שלמעלה מ-30 מ"ר על גג הדירה וזאת תוך השכרת אחת היחידות ועשיית רווח כלכלי בגין הפיצול שנעשה תוך סטייה מההיתר.  

נציג התביעה העירונית אמר בדיון: "אי אפשר להתעלם מאי ההפנמה של הנאשמים ומהמשמעות הכלכלית שכרוכה בעבירה שאותם הם מבצעים. יש לקחת בחשבון שפיצול יחידה הוא גרימת נזק לכל דיירי הבניין, מטרד, עומס על התשתיות וכיוצא בזה. פסיקה רבה נכתבה על עבירות תכנון ובנייה ועל היותן מכת מדינה ואין צורך להכביר מילים בעניין זה".

השופט אמיר צ’כנוביץ’ ציין כי על אף שכתב האישום הוגש נגד הנאשמים לפני כמה חודשים, הם טרם הרסו את הבנייה שבוצעה ללא היתר וכן לא פעלו לשם טיפול בהשגת היתר.

לאור זאת, גזר בית המשפט על בני הזוג קנס בגובה 50 אלף שקל וכן הורה על הוצאת צו הריסה, שייכנס לתוקף בתוך כחודשיים ימים, יחד עם התחייבות כספית שלא לחזור על עבירות אלה ממועד צו ההריסה.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים