חיפוש
 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

לפני שרוכשים בגדי ספורט - מה חשוב לבדוק?

 

לבחור את בגדי הספורט המתאימים ביותר עבורכם זה עניין חשוב לא רק לאסתטיקה אלא גם לנוחות שלכם במהלך פעילות גופנית. החיפוש אחר בגדי הספורט המושלמים מסתכם לעתים קרובות בפרטים הקטנים – הבד, הגזרה, וחשוב מכך, הפונקציונליות

 

לבחור את בגדי הספורט המתאימים ביותר עבורכם זה עניין חשוב לא רק לאסתטיקה אלא גם לנוחות שלכם במהלך פעילות גופנית. החיפוש אחר בגדי הספורט המושלמים מסתכם לעתים קרובות בפרטים הקטנים – הבד, הגזרה, וחשוב מכך, הפונקציונליות. החל מיכולות מנדפות הלחות של מכנסי ספורט יבשים ששומרים עליכם קרירים ויבשים, ועד לעיצוב המוקפד של טייצים איכותיים שמעצימים כל תנועה שלכם – ההבנה מה לבדוק לפני רכישת בגדי ספורט יכולה לשנות באופן ניכר את חוויית האימון הגופני שלכם.

בדים מומלצים לבגדי ספורט

בדים מנדפי לחות כמו דריי פיט, פוליאסטר, לייקרה וניילון אינם רק חומרים רגילים, הם מתוכננים לשפר את חוויית האימון. פוליאסטר, בהיותו קל ונושם, משמש בסיס מצוין לבגדי ספורט. יכולתו להתייבש במהירות ולהתנגד לקמטים והתכווצות הופכת אותו לבחירה המועדפת על ספורטאים. ניילון, עם חוזק יוצא דופן ועמידות בפני שחיקה, מושלם לפעילות ספורט קפדנית, ומספק לא רק נוחות אלא גם עמידות. לייקרה ידועה בסטרצ’יות נוחה, המאפשרת טווח תנועה רחב יותר, נקודה חשובה מאוד כאשר מתאמנים.

היתרון המשמעותי של בדי דריי פיט על פני בדים נושמים אחרים יכולתו הגבוהה לנדף זיעה, וזה חשוב מאוד עבור מתאמנים שמגיעים לדופק גבוה, טמפרטורת הגוף שלהם עולה והם מזיעים מאוד במהלך האימון הגופני שלהם. ההזעה המוגברת לא נעימה ויכולה להציק למתאמנים, אבל חשוב מכך היא גם עלולה לגרום לנזק בריאותי כמו למשל גירויים בעור. על ידי העברה מהירה של זיעה מהגוף אל מחוץ לפני השטח של הבד, שם היא יכולה להתאדות, תורמת להרגשה נעימה ולנוחות בזמן הפעילות הגופנית. יש לציין שכיום בד הדריי פיט נחשב כסוג הבד האידאלי עבור בגדי ספורט באופן גורף.

בגדי ספורט מבד דריי פיט

כשמדובר בנוחות האימון שלכם, כל פרט נחשב, כולל סוג מכנסי הספורט שאת בוחרת. בין שפע האפשרויות הזמינות, מכנסי ספורט בכושר יבש בולטים בפונקציונליות ובנוחות יוצאי הדופן שלהם. אלה לא סתם מכנסיים רגילים; הם מתוכננים עם טכנולוגיה מתקדמת שנועדה לנדף לחות מגופכם, ולשמור עליכם יבשים ונוחים במהלך הפעילות הגופנית הקפדנית ביותר. היופי בטכנולוגיית התאמה יבשה טמון בספיגת לחות מהירה ואוורור מעולה, אשר יחד משפרים את הביצועים הכוללים שלכם.

מכנסי ספורט יבשים עשויים בדרך כלל מתערובת של חומרים כגון פוליאסטר, ניילון וספנדקס, בדומה לבדים המומלצים לבגדי ספורט שהוזכרו קודם לכן. שילוב זה לא רק מאפשר לעור לנשום, אלא גם מספק גמישות מספקת לכל תרגיל, מיוגה ועד אימון אינטרוולים בעצימות גבוהה (HIIT). אבל היתרונות לא מסתכמים בניהול לחות. מכנסיים אלה מתהדרים גם בהתאמה מושלמת שנעה עם גופך, ומבטיחה ששום דבר לא יעצור אותך במהלך האימון.

יתר על כן, טייצים לנשים העשויים מבד דריי פיט מחמיאים מאוד ויתאימו בין אם אתם הולכים לחדר כושר, יוצאים לריצה או יוצאים להליכה. העיצוב הפונקציונלי שלהם מתאים במיוחד למתאמנים, מה שהופך אותם למועדפים בקרב ספורטאים וחובבי ספורט כאחד.

גזרות וסוגי טייצים לאימון גופני לנשים

טייצים איכותיים עשויים בדרך כלל מתערובת של פוליאסטר, ניילון וספנדקס, ומציעים מתיחה נוחה תוך שמירה על צורתם לאורך זמן. שילוב זה מבטיח התאמה צמודה שנעה עם הגוף, חיונית לתנועות החל מסקוואטים, לאונצ’ים ועד אימוני אירובי עצימים. בדים נושמים ומנדפי לחות יהיו מועדפים לבגדי ספורט, כיוון שבזמן אימון אתם צריכים להרגיש הכי בנוח, אי אפשר להתאמן ולהגיע לביצועים טובים כשסובלים מאוד מבדים שנדבקים לגוף, מזיעה נוטפת או כשחם ומחניק. לרוב בגדי הספורט האיכותיים הם מבודדי חום וקור, כך שאפשר יהיה להתאמן בהם בנוחות מקסמיאלית גם במועדוני כושר ממזוגים וגם בחוץ בין אם חורף או קיץ.

יש המון סוגים של טייצים יתאימו לכן לאימונים מסוגים שונים. לדוגמה, טייצים בעלי מותן גבוה מספקים תמיכה מצוינת לפעילוות גופנית שעובדת על שרירי הליבה, כמו פילאטיס, יוגה או אימוני כוח. ישנם טייצים רחבים יותר שאינם צמודים מאוד לגוף המתאימים עבור מי שלא נעים או נוח לה ללבוש מכנס צמוד מאוד, ועם זאת כמובן שלא נוח להתאמן במכנס פוטר רחב לצורך העניין. מנגד ישנם טייצים מחטבים צמודים ממש, שמחזיקים את הגוף ומתאימים מאוד עבור מי שאוהבת את התחושה האסופה.

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים