חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות חולון בת ים >>

ראש העירייה שי קינן ערך ביקור רשמי ראשון ב- HITהמכון הטכנולוגי חולון

 

המטרה: העמקת שיתוף הפעולה בין העירייה לבין המכון הטכנולוגי חולון והקמת צוות שיפעל לגיבוש תוכנית פעולה משותפת.  

 

 

ראש העירייה שי קינן: "בכוונתי להעמיק את שיתוף הפעולה רב השנים בין המכון הטכנולוגי HIT לבין עיריית חולון, המתבטא במגוון תוכניות חינוך והעשרה לתלמידי בתי ספר בעיר, במטרה לעודד מצוינות ובחירה במקצועות טכנולוגיים", והוסיף: "אתמוך במאמצים להפוך את המכון לאוניברסיטה יישומית, על מנת למצב את חולון כעיר מובילה בתחום החינוך" 

 

ראש העירייה שי קינן ערך ביקור רשמי ראשון ב HITהמכון הטכנולוגי חולון ונפגש עם פרופ’ אדוארד יעקובוב – נשיא HIT, שמואל גולדברג, מנכ"ל המכון וד"ר רפאל ברכאן – סגן נשיא לחדשנות, יזמות ובינל"א.

בפתח הביקור, הציג פרופ’ יעקובוב בפני האורחים סקירה מקיפה על פעילות המכון, כולל הפקולטות, המחלקות והתוכניות הייחודיות הנלמדות בו. הוא הדגיש במיוחד את התוכנית הייחודית לתואר ראשון בטכנולוגיות דיגיטליות ברפואה ואת הפקולטה לטכנולוגיות למידה. הנשיא הבליט את העקרונות המנחים את המכון: מצוינות, חדשנות, התנסות בתעשייה ומעורבות חברתית.

ד"ר רפאל ברכאן, סגן נשיא HIT לחדשנות, יזמות ובינלאומיות, הציג את הישגי המחלקה לטכנולוגיות דיגיטליות ברפואה, אותה יזם וייסד והדגיש את הייחודיות שלה בנוף השכלה הגבוהה בארץ ואת החשיבות שהמכון מייחס לעידוד מצוינות ויזמות.

ראש העירייה, שי קינן, התרשם והביע את רצונו להעמיק את שיתוף הפעולה בין HIT לעיריית חולון, המתבטא במגוון תוכניות חינוך והעשרה לתלמידי בתי ספר בעיר, במטרה לעודד מצוינות ובחירה במקצועות טכנולוגיים. עוד הדגיש את תמיכתו במאמצים להפוך את המכון לאוניברסיטה יישומית וציין את חשיבות הדבר למיתוג חולון כעיר מובילה בתחום החינוך.

במפגש שבו השתתף גם חבר מועצת העיר ניסן זכריה, יו"ר ועדת טכנולוגיה ובינה מלאכותית, נדונה החשיבות של קידום תחום הבינה המלאכותית במערכת החינוך בעיר ובמכון.

בסיום הביקור, הוחלט על הקמת צוות חשיבה משותף לעיריית חולון ול-HIT, אשר יפעל לגיבוש תוכנית פעולה משותפת בנושאים שנדונו.

 

קרדיט צילום  :דורון מסרנו

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים