חיפוש
 
לדף הבית >>     Mega Links - תוכן שיווקי >>

מארזים לראש השנה לעובדים שיעשו להם את החג

 

מתנות ראש השנה הן הדרך שלנו לשמח את העובדים שלנו לקראת השנה החדשה, ולהתחיל אותה ברגל ימין. חלוקת מתנות עוזרת לנו להראות לעובדים שלנו עד כמה אנחנו מעריכים אותם - ובטח שנרצה להתחיל עם אווירה חיובית כזו את השנה היהודית החדשה

 

מתנות ראש השנה הן הדרך שלנו לשמח את העובדים שלנו לקראת השנה החדשה, ולהתחיל אותה ברגל ימין. חלוקת מתנות עוזרת לנו להראות לעובדים שלנו עד כמה אנחנו מעריכים אותם - ובטח שנרצה להתחיל עם אווירה חיובית כזו את השנה היהודית החדשה. לכן, החלטנו בכתבה של היום להראות לכם איך תוכלו לבחור בעצמכם מתנות נהדרות עבור העובדים שלכם לרגל ראש השנה, ולשם כך החלטנו להציג לכם כמה דוגמאות נבחרות של מארזים לראש השנה לעובדים שלא תרצו לפספס.

 מארז קפה אותנטי

 מתנות ראש השנה אמורות קודם כל להתאים לעובד, כך שהוא יוכל ליהנות מהן בתור חלק מאווירת החג שלו. דוגמא נהדרת למתנות שתוכלו לשלב היא מארז קפה אותנטי. המארז כולל שקית קפה טחון ואיכותי מבית "קפה כהן" בשוק הכרמל, וגם שקית קפה טחון ואיכותי של "קפה אטלס" בלוינסקי. בנוסף, העובדים שלכם יוכלו למצוא במארז הנפלא הזה גם פינג’אן איכותי עם ידית, בו הם יוכלו להשתמש כדי להכין קפה בעצמם בשטח. יש במארז גם 3 כוסות קפה נירוסטה, ו-2 מארזי שוקולד איכותיים של Karina, וכל זאת לצד 2 עוגיות מזל עם מסר חיובי, מרגש ומעצים שתוכלו להיות בטוחים כי הוא ישלח את העובדים שלכם לשנה החדשה עם חיוך על הפנים.

 מארז מתוק מאיר וחגיגי

 הביטוי "שנה טובה ומתוקה" הופך להיות הרבה יותר משמעותי בזכות המארז הזה. מארז זה מוצע במיוחד ללקוחות שרוצים לפנק את העובדים שלהם לקראת השנה החדשה, ובהתאם לכך הם מחפשים אחר בחירה איכותית ומגוונת, בעיצוב קולע וקלאסי. במארז זה תוכלו למצוא מארז "bentalTextureExperience" מבית "דה קרינה". בנוסף, תוכלו למצוא גם מארז "פינוקי שוקולד" שקדים מלוחים וחלב שגם הם מבית "דה קרינה". במארז זה יש גם זוג טפנדים בטעמים לבחירה, ונר מעוצב ומהמם בעיצוב אישי מבית המותג "MariCandel". כמובן שכמו כל מארז איכותי לראש השנה, גם כאן אנחנו מוסיפים לכם כרטיסי ברכה מעוצבים וממותגים שיעזרו לכם להראות לעובדים שלכם כמה חזק המיתוג של החברה שלכם.

 מארז לשולחן ערב החג

 מארז קלאסי, איתו העובדים שלכם יוכלו להגיע בערב החג ולתת אותו במתנה לאלו שמארחים אותם לקראת ארוחת החג. הוא גם יכול להתאים עבור מתנה לאורחים במידה והעובדים שלכם הם אלו שמארחים את ערב החג בביתם. במארז זה, כל אחד מהעובדים שלכם יכול למצוא בקבוק יין 500 מל’, שמן זית מבית פתורה, מלחיה עם מלח ים אטלנטי ופלפליה - כל מה שאתם צריכים עבור ערב חג מהמם בחיק כל המשפחה האהובה. גם כאן, המארז כולל כרטיס ברכה מעוצב וממותג באווירת החברה, אותו תוכלו לצרף עבור העובדים שלכם כדי לאחל להם חג שמח מהלב תוך כדי שאתם שומרים על מיתוג חזק.

קרדיט תמונה: ניקלס

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים