חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות חולון בת ים >>

ראש עיריית חולון שי קינן נפגש עם שר הפנים משה ארבל, לדיון על פיתוח העיר וקידום רווחת התושבים

 

אתמול (יום שלישי) התקיימה בלשכת ראש עיריית חולון, פגישה משמעותית בין ראש העירייה שי קינן, שר הפנים משה ארבל והגורמים המקצועיים בעירייה ובמשרד הפנים.. המפגש, שנערך באווירה עניינית ומקצועית, נועד לבחון באופן בלתי אמצעי שורה של סוגיות מרכזיות וחשובות העומדות על סדר היום העירוני, מתוך שאיפה להמשיך ולהצעיד את חולון קדימה.

 

במהלך הפגישה, נידונו מספר נושאים מהותיים, בראשם הצורך בהרחבת שטחים פתוחים בעיר, בהתאם לצרכי הציבור המשתנים בהווה ובמבט לעתיד. הנושא המרכזי הנוסף שעמד על הפרק היה תגבור ההון האנושי האיכותי בעירייה, מתוך הבנה כי פיתוח כוח אדם מקצועי ואיכותי הוא תנאי הכרחי להתמודדות עם האתגרים המורכבים שמציבה העיר הגדולה.

 

בנוסף, הפגישה עסקה בעידוד בנייה של דירות מגורים חדשות בעיר, כדי לענות על הביקוש הגדל מצד תושבים וצעירים המבקשים להקים את ביתם בחולון. כמו כן, נדונו ההיבטים הכלכליים והאורבניים הקשורים לפרויקטים הרבים הממוקמים בסמוך לקו המטרו העתידי, אשר צפוי להוות גורם מכריע בפיתוח העיר. הוצע לקדם הענקת תמריצים לפרויקטים אלו, אשר יתרמו לחידוש פני העיר ולשיפור משמעותי של כלכלתה.

 

ראש העירייה שי קינן הודה לשר הפנים משה ארבל, על זמנו, מחויבותו ונכונותו לקדם פתרונות מיטביים לרווחת תושבות ותושבי חולון. ?אני מברך על שיתוף הפעולה הצפוי עם משרד הפנים? אמר ראש העירייה. "יחד, נמשיך לעבוד כדי להבטיח שחולון תמשיך להתפתח ולהתקדם לטובת כל תושביה?.

 

הפגישה בין שר הפנים לבין הנהגת העירייה מסמלת את מחויבותם המשותפת להבטיח המשך פיתוחה של חולון כעיר מתקדמת, מתחדשת ומובילה בתחומים שונים, תוך דגש על איכות חיים גבוהה ושירותים מתקדמים לתושביה. ראש העיר סיכם: "בשבילכם ולמענכם נמשיך לפעול ללא לאות למען עתיד טוב יותר לחולון ותושביה?.

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים