חיפוש
 
לדף הבית >>     קופ”ח כללית >>

כללית רפואה משלימה בביה”ח השיקומי בגדרה ”הרצפלד”

 

במרפאת כללית רפואה משלימה מאמינים בחשיבות הרבה ובתרומה של טיפולי הרפואה המשלימה. שמחנו לקחת חלק ביום האחות בבית החולים השיקומי ”הרצפלד” ולאפשר לצוות הסיעודי להתנסות בטיפולים שאנו מציעים במרפאתנו

 

כללית רפואה משלימה ביום האחות בביה"ח השיקומי בגדרה "הרצפלד".

ביום שלישי ה-22.5  בשיתוף עם ביה"ח השיקומי "הרצפלד" הוקם מתחם עם טיפולי הדגמה לכבוד יום האחות שנערך לצוות הסיעוד של ביה"ח.

באירוע  השתתפו מטפלים ממרפאת כללית רפואה משלימה בנס ציונה, והעניקו טיפולי מגע ברפואה משלימה למגיעים מהצוות הסיעודי של בי"ח.

אנה מריה דה קמפנר קפלן ודפנה טרנוס- רפלקסולוגיה.

שאול מאיר- טווינא.

מנה חי נקר-שיאצו.

רפלקסולוגיה היא שיטת טיפול המתבססת על העיקרון כי כפות הרגליים והידיים משקפות את גוף האדם על מערכותיו השונות וכי יש בהן אזורים מייצגים לכל איבר וחלק בגוף. הטיפול כולל  שימוש בלחיצות, עיסוי ומתיחות קלות של כפות הרגליים. מגע במרכזי תחושה שונים ועיסוי נכון של הכפות ישפיע על איברים ומערכות לפעול בצורה טובה יותר. הטיפול הרפלקסולוגי יכול לסייע בהתמודדות עם כאבים מסוגים שונים, הפגת חרדות ומתחים, בעיות שינה, חולשה ועייפות ויכול לשפר גם את החיוניות. טיפול זה מתאים לכל הגילים כולל לתינוקות.

טווינא היא שיטת טיפול שבאה מעולם הרפואה הסינית ומכונה גם "עיסוי סיני". ייחודו של העיסוי העתיק הזה טמון במידה רבה ביכולת שלו להשפיע על מגוון רחב של בעיות, בדגש על בעיות אורתופדיות וכאבים כרוניים מסוגים שונים. הניסיון של המטפלים בשיטה מלמד שהיא יכולה לסייע למי שסובלים מכאבי שריר ושלש שונים, ממוגבלויות בתנועה – עם או בלי כאבים. בנוסף, השילוב של העיסוי והמגע בנקודות ייעודיות בגוף מאפשר לשפר את זרימת הדם והאנרגיה ובכך להגביר את האיזון בין הגוף והנפש.

שיאצו היא טכניקת טיפול יפנית מבוקשת ביותר המתבססת על תורת הרפואה הסינית בשילוב טכניקות מערביות. פירוש המילה "שיאצו" הוא "לחץ של אצבע" (שי=אצבע, אצו=לחץ). הטיפול מתבסס על הידע של הרפואה הסינית המטפלת בתנועה של אנרגיית החיים ה"צ’י" הזורמת לאורך הערוצים ייעודיים בגוף (מרידיאנים). השיאצו עובד על המרידיאנים בעזרת לחיצות ומתיחות וכך יכול לסייע לבעיות שלד ושרירים, כאבים מסוגים שונים בעיות מחזור ועוד.

נאנה קקיאשווילי מנהלת שירות לקוחות בשלוחת כללית רפואה משלימה בביה"ח הרצפלד: "אנו במרפאת כללית רפואה משלימה מאמינים בחשיבות הרבה ובתרומה של טיפולי הרפואה המשלימה. שמחנו לקחת חלק ביום האחות בבית החולים השיקומי "הרצפלד" ולאפשר לצוות הסיעודי להתנסות בטיפולים שאנו מציעים במרפאתנו."

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים