חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ שבועי: 22-28 בנובמבר 2019

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר:   22-28 בנובמבר 2019

 

                                         הורוסקופ שבועי:  22-28 בנובמבר 2019

 

טלה

אתם עומדים להרגיש את השפעתו של כוכבכם מרס בבית הכספים שלכם עד תחילת חודש ינואר 20.20. יוצא מכך שענייני כספים והשקעות דורשים מודעות. כדאי לא להתפתות לעסקה שאינכם בטוחים בטיבה וגם לא לסמוך על מי שאינכם מכירים היטב.

טיפ השבוע: בנוסף, כוכב אוראנוס הלא צפוי בבית הכספים שלכם גם מצפה מכם לשמור על ערנות מרבית ולהימנע מאימפולסיביות.

 

שור

ריכוז כוכבים מול מזלכם עשוי להדגיש ענייני זוגיות ושותפויות. מיקום כוכב מארס מול מזלכם  עד תחילת חודש ינואר 2020, עשוי לגרור קונפליקטים וחוסר שקט בזוגיות. מתנו את הביקורת הטעונה שלכם או של אלה מולכם.

טיפ השבוע: קשר סקסי ומרגש עשוי להתפתח כעת, אם זה יוביל לכיוון משמעותי יותר נדע רק עד סוף חודש דצמבר. בינתיים מתנו את הביקורת שלכם.

 

תאומים

מיקום כוכב מרס בבית הבריאות והעבודה שלכם עשוי להשפיע לרעה על מערכות היחסים שלכם, במיוחד על אלו הדורשים אינטראקציה תקשורתית.

טיפ השבוע: קריירה: מחשבות טעונות ואנשים לחוצים בעלי פתיל קצר עלולים לקלקל. מקום העבודה נהפך למעין זירה למאבקים, חלקם גלויים ורובם סמויים. עדיף להבליג ולשתוק. מיקום כוכב ונוס מול מזלכם עד אמצע השבוע עשוי להגביר את הקסם האישי שלכם.

 

סרטן

מיקום כוכב המרץ והאנרגיה מרס בעקרב עשוי לעודד ולהדגיש ענייני יצירה ורגשות. יש מביניכם כאלה שמרשים לעצמכם להעז, להמר ולחרוג מהגבולות, אך בימים אלה עליכם להתחשב במגבלות. מומלץ לשמור על אחריות.

טיפ השבוע: מי שנמצא בתוך קשר עלול להרגיש שבן הזוג חש שהוא כבול ומחויב מדי, זה הזמן לתת לו קצת מרווח נשימה. אם לא יהיה לחץ, הכול יסתדר.

 

אריה

אהבה: מישור זה דורש זהירות. כוכב ונוס מחייך אליכם עד יום שלישי השבוע, אבל בהמשך השבוע, עם כניסת ונוס למזל גדי, יודגשו בית הבריאות והעבודה שלכם. במהלך השבוע חשוב להיזהר ולנקוט זהירות בענייני תקשורת ונסיעות.

טיפ השבוע: יש לכם ראש פתוח, הרבה רעיונות ולא מעט מזל, והם יסייעו לכם  לעבור את התקופה הזאת בשלום. גלו זהירות וערנות לנעשה סביבכם.

 

בתולה

ענייני בית ומשפחה עשויים למקד את תשומת הלב שלכם במהלך השבועות הבאים. דברים חשובים בחיים עומדים על הפרק, וכדאי לפעול לפי תחושות הבטן שלכם. הדברים תלויים בכם, ברצינותכם ובנכונותכם להשקיע.

טיפ השבוע: כוכב מרס בבית התקשורת והנסיעות שלכם עד תחילת חודש ינואר 2020  – עלול להסעיר, להצית ולהוציא שלדים מהארון. השורה התחתונה: שמרו על דיסקרטיות.

 

מאזניים

אתם עומדים להיכנס לחודש שבו יש חשיבות גדולה לענייני תקשורת ונסיעות. בנוסף, תארחו אורחים ותתמקדו בהענקת יציבות וביטחון לחייכם.

טיפ השבוע: זכרו כי אתם עלולים להיקלע למצב של אי-נעימות מקצועית, בגלל מעורבות רגשית בעניינים שדורשים התייחסות רציונלית. לכן חשוב להקפיד להתחבר לאווירה סימפטית ואוהדת ולהתרחק מכל גורם מלחיץ.

 

עקרב

הסתיימו הרגשות הקיצוניים והתשוקות הכוחניות. זה הזמן לחפש קשר יציב שמעניק ביטחון. כניסת כוכב ונוס למזל גדי לקראת יום רביעי, שם תשהה  עד  20 בדצמבר, עשוי לעודד ולהשפיע על תקשורת ונסיעות.

טיפ השבוע: זוהי תקופה שבה יש אפשרות להכיר בן זוג מרשים, בעל סמכות ומעמד. שימו לב: חשוב לא להיכנס לעימותים עקרוניים ומתישים, שמרו על קור רוח.

 

קשת

לפנויים יש סיכוי לפגוש ולהיסחף, ואולי אפילו לדלג על שלב הביקורת המעכב. מפגש מקרי עשוי להוביל לתחילתו של סטוץ בלבד, וכדאי לא לבנות עליו.

טיפ השבוע: יש ביניכם כאלה המנסים להימלט מהתמודדות עם מציאות מטלטלת, ומביאים להקצנה את הרצון לברוח מאמיתות לא נעימות הגוררות אי-הבנות, חוסר כנות ומצבי רוח משתנים. מומלץ לשמור על פרופורציות.

 

גדי

הכוכבים סטורן-פלוטו במזלכם עשוי להעיד כי לא קל לכם ואולי אף עשויים לעבור מצב של משבר כדי לעמוד בזמנים, אך אין כל מקום לדאגה, בזכות נחישותכם, אתם עשויים להצליח.

טיפ השבוע: כניסת כוכב ונוס למזלכם לקראת המחצית השנייה של השבוע עשויה להגדיל את השפעתכם ואת הקסם שלכם. אתם מושכים ואטרקטיביים. נצלו זאת לקידום ענייני חברה וקריירה. שגרו בגרות ועוצמה שיסייע לכם.

 

דלי

כוכב מרס בבית הקריירה שלכם עד תחילת חודש ינואר 2020, עשוי להשפיע על מישור זה.

טיפ השבוע: חשוב לסגל פתיחות מחשבתית למצבים בלתי צפויים. הדרך הקיצונית המובילה לניתוק היא עוצמתית ומיידית, והיא עלולה לגרור תוצאות קשות לשני הצדדים. כדאי להמתין עם החלטות גורליות. הפגינו גמישות כלפי הסובבים ופעלו למען דיאלוג פורה עם בני הזוג ועם אלה מולכם.

דגים

אם יש לכם תחושה של פספוס ואי-שביעות רצון, מצבכם עומד להשתפר. שמרו על פרופיל נמוך אך ממוקד. המצב הכוכבי מסעיר את עולמכם הנפשי. בתוך כחודש אפשר פחות או יותר לחזור לשליטה. יש להימנע מסיכונים, למעט בביקורת ולא לייצר קונפליקטים.  

טיפ השבוע: בית הקריירה שלכם מוקרן חיובית, עם זאת, שימו לב השבוע למצב של מסר כפול זה או אחר, שעלול להפריע למהלך חלק ותקין ולפגום בו.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03 כל הזכויות שמורות @

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים