חיפוש
 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

לא רק ברזל: ריתוך - עולם שלם של אפשרויות

 

בעת בה אנו מדברים על ביצוע עבודות ריתוך, הרי שאחד מעקרונות המפתח החשובים ביותר לתהליך מוצלח יבוא לידי ביטוח בבחירה באנשי מקצוע מובילים ואמינים בתחום, כאלו שיצליחו לבצע את העבודה על הצד הטוב והמדויק ביותר

 

בעת בה אנו מדברים על ביצוע עבודות ריתוך, הרי שאחד מעקרונות המפתח החשובים ביותר לתהליך מוצלח יבוא לידי ביטוח בבחירה באנשי מקצוע מובילים ואמינים בתחום, כאלו שיצליחו לבצע את העבודה על הצד הטוב והמדויק ביותר. זאת בעוד כי התוצרים אשר מתקבלים מעבודות ריתוך נחשבות אמינות ובטוחות במיוחד ובמטרה לוודא כי הן אכן כאלה, הרי שעליכם לוודא כי התהליך מתבצע באופן לא פחות ממושלם. על כן, במטרה לעשות לכם קצת סדר בבלאגן, ריכזנו עבורכם למאמר הבא את כל המידע החשוב שכדאי להכיר מקרוב. 

רגע, מה זה תהליך ריתוך?

ריתוך היא למעשה הגדרה של יצירת קשר וחיבור בין שתי מתכות שונות, בעוד כי ביניהם קיים קשר מטרולוגי. במילים אחרות - מדובר על אותו חומר גלם אשר מחברים ומתיכים זה לזה. עבודות ריתוך  מתבצעות בעזרת חום גבוה במיוחד שבמרבית המקרים עובר את רף האלף מעלות. על כן, במידה ומדובר על מוצרי אלומיניום לצורך הדוגמא, הרי שעבודת הריתוך צריכה להתבצע בחום נמוך יותר, כאשר ההמלצה המרכזית תבוא לידי ביטוי בחום של 660 מעלות. 

מה נכלל בתוך אותן עבודות ריתוך?

ככלל, עבודות ריתוך היא עבודה המתבצעת עם מתכות, מה שמאפשר לרתח אלומיניום, נירוסטה, ברזל, נחושת טיטניום וכיוצא בכך. אז באיזה מוצרים מדובר למעשה? ובכן, מדובר על שורה רחבה של אפשרויות לפעולה, בעוד כי מוצרים רבים עשויים מאותן המתכות. כך למשל, יש את מעקות הנירוסטה, מאחזי יד לחדרי רחצה, מאחזי יד לחדר המדרגות, גדרות ממגוון רחב של מתכות וכיוצא בכך. בנוסף, ישנם מוצרים שונים לבית, לחצר ואפילו לעסק אשר עשויים גם הם מאותן המתכות. 

עבודות ריתוך שונות

כפי שבוודאי כבר הספקתם להבין, ישנן מספר עבודות ריתוך שונות, ביניהם תוכלו לפגוש ב:

  • ריתוך אלומיניום - מיותר לציין כי האלומיניום נמצא בשורה רחבה של ווארציות בתעשייה בעקבות לתכונותיו הייחודיות שכן, באמצעות פנייה לחברה הנכונה, תוכלו ליהנות ממגוון יתרונות העולים בעקבות עבודות ריתוך אלומיניום. בין אם מדובר על הלחמת אלומיניום למוצרים שונים שנפגמו, ריתוך טיג לביצוע עבודות מדויקות ללא סיגים וללא הצורך בליטוש, ריתוך מיג וכן הלאה. 
  • עבודת מסגרות - עבודת ריתוך נוספת ופופולרית לא פחות תבוא לידי ביטוי בעבודת מסגרות שכן, בין היתר תוכלו לפגוש בעבודות כמו התקנת סורגים, בניית שערים, בניית מעקות ביטחון וכן הלאה. כמו כן, בחלק מהמקרים יעלה הצורך בשירותים נלווים שיקדימו את עבודת הריתוך, כדוגמת ניסור רצפת בטון. כמו כן, חשוב לוודא כי עבודות הריתוך מתבצעות עם הכלים ועם המיומנויות הנדרשות ולכן, עליכם לוודא כי אתם פונים לשירותיה של חברה אמינה ומובילה בתחום על מנת ליהנות מתוצרים מדויקים שישרתו את הצרכים שלכם. 
 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים