חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות חולון בת ים >>

החל מהיום: עיריית חולון תשבית את השירותים העירוניים

 

במסגרת המאבק על קרן הארנונה בחוק ההסדרים: עיריית חולון תשבית את השירותים העירוניים.

 

על פי החלטת ראשי הערים של המרכז לשלטון מקומי במסגרת החרפת המאבק בחוק ההסדרים, החל מהיום, יום ב’, 15.5.23, בבוקר ועד להודעה חדשה, יושבתו כלל השירותים העירוניים בחולון ולא יינתנו שירותי קבלת קהל, מענה טלפוני או שירות בערוצים הדיגיטליים. עוד יושבתו: מערכת החינוך העירונית הכוללת את גני הילדים, בתי הספר, הצהרונים ומועדוניות הרווחה  - למעט החינוך המיוחד (כולל ההיסעים) ומעונות הילדים של רשת קהילה ופנאי שיעבדו כסדרם.  בחינת הבגרות במתמטיקה תתקיים כסדרה. גם מעונות היום השיקומיים במרכזי היום לקשיש יפעלו כסדרם.

עוד יושבתו: שירותי פינוי אשפה; מרכזים ומוסדות עירוניים, כגון: מרכזי הצעירים, המרכזים הקהילתיים והספריות העירוניות ; שירותי אגף הפיקוח והשיטור העירוני ומוקד 106 יפעלו במתכונת חירום.

 

ראש עיריית חולון מוטי ששון: "מדובר במאבק חשוב וצודק מאוד למען התושבים שלנו. הממשלה נוהגת בבריונות בשם החוק שכל מטרתה להלאים את השלטון המקומי באמצעות לקיחת כספי הארנונה השייכים לתושבים ואשר מיועדים לרווחתם. במשך שנים רבות השקעתי מאמץ רב לייצב את העירייה ולהפכה לאיתנה, מקצועית ואחראית בכל מה שקשור לתקציביה ואיש לא ישים את ידו על הכספים השייכים אך ורק לתושבים".

 

בברכה,

נורית בייסקי

דוברת עיריית חולון

טל’:  5027334/5

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים