חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות חולון בת ים >>

חוגגים חנוכה בהוסטל חולון

 

אירוע חנוכה לדיירי ההוסטל והקהילה התומכת של עמותת איכות בשיקום ובני משפחותיהם

 

אתמול התקיים אירוע חנוכה לדיירי ההוסטל והקהילה התומכת במתנ"ס נווה ארזים בחולון.

באירוע נשאו דברים מנכ"לית העמותה איילה ראלי , מנהל ההוסטל אפי פלג מזרחי  , נציגי המשפחות  וראש העיר  מר מוטי ששון.

האירוע נפתח בהדלקת נרות , מר מוטי ששון שהתכבד לסייע בהדלקת נרות  אמר לנוכחים  : "אני תומך  בפועלה של העמותה ובני המשפחות לקידום רווחת הדיירים.  זכותם של המתמודדים לגור בקהילה ולהיות חלק ממנה".

איילה ראלי מנכ"לית עמותת איכות בשיקום הוסיפה :" קיים קשר בין חג החנוכה לעשייה המקצועית בהוסטל, כשם שהאור קטן יכול לנצח חושך גדול, כך בתהליכי השיקום שהדיירים עוברים מתרחשים שינוים שהם נקודות אור שנותנות להם תקוה ומטרה להמשיך להשיג עוד. ואנו פה בשבילם לסייע בדרכם".

שתי נציגות ממרכז המשפחות של העמותה  ספרו על   מרכזי המשפחות של העמותה  המיועדים לתמיכה בבני משפחה של מתמודדים

שני דיירים המתגוררים בהוסטל סיפרו על תהליך השיקום והמקום בו הם נמצאים היום .

 א’, בן 46 מחולון, מתגורר בהוסטל  מזה שבעה חודשים סיפר :  "אני חש שינוי עצום והתקדמות מאז הגעתי להוסטל. מיומנויות הבישול, ניקיון והסדר  שלי השתפרו . וגם כושר הביטוי שלו טוב יותר ואני נמצא בתהליך של מציאת עבודה".

מ’, בת 38,  מתגוררת בהוסטל מזה שנה מספרת : "לפני 3 שנים קבלתי את האבחנה על מחלתי . התקשתי לגור עם המשפחה או לבד והבנתי שההוסטל יתן לי את הדחיפה שאני צריכה לקדם את חיי לטובה. הגעתי לבניין יפה ומטופח, עם מתמודדים ואנשי צוות. מכל אחד מהם למדתי והתרגשתי, אני שמחה להיות פה : לבשל, לשחק ולשבת בשקט. עוזר לי לדבר עם אנשים שמבינים אותי גם בימים פחות טובים ואם אני במצוקה הצוות מיד לצידי, אני יודעת שהם תמיד יקשיבו ויכילו אותי ויעזרו לי".

עמותת "איכות בשיקום" דוגלת במתן כלים למתמודדים בתחום הדיור העצמאי, המסייע רבות בהליך השיקום.. השירותים  שהיא נותנת כוללים דיור, תעסוקה, ייעוץ והכוונה למשפחות באמצעות מרכזי יה"ל . העמותה שמה את הדגש על שיקום החיים האישיים והמשפחתיים לצד ההתמודדות עם המחלה, מציאת חוסן, משמעות והגשמה. תהליך השיקום מובנה במטרה להעניק לאדם תחושת שייכות לקהילה, ביטחון ותקווה.

ראש עיריית חולון מוטי ששון

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים