חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

חילופי שלטון בקריית אונו

 

אתמול נערך יום חילופי השלטון המסורתי בבניין העירייה בקריית אונו. במסגרת חילופי השלטון, החליפו חברי מועצת הנוער, את מקומם של בעלי תפקידים רבים בעירייה.

 

היום נפתח בהתכנסות חגיגית של מועצת הנוער ובכירי העיריה, בה העניק ראש העיר, ישראל גל, את מפתח העיר לממלאת מקומו ליום אחד ויו״ר מועצת הנוער העירונית - אלה חמו. המעמד היה מאוד מרגש עבור מועצת הנוער שהגיעה במטרה לקדם את רעיונותיה במגוון נושאים לשיפור איכות חייהם של בני ובנות הנוער בעיר. בין הנושאים שלקחו בהם חלק ביום משמעותי זה היו; תכנון אירועי הקיץ לנוער וקידום רעיון של מעגלי תמיכה נפשית לבני ובנות נוער אשר זקוקים לכך. בין היתר, חלק מבני הנוער קבעו פגישות המשך עם הבכירים כדי לעבוד על הרעיונות שעלו. יום זה היווה הזדמנות מצוינת ללמוד על קבלת החלטות וניהול בפועל. בסיכום היום נפגשו הנציגים עם ישראל גל, ראש העיר, רון מלכה, ממלא מקומו ומחזיק תיק החינוך, ירון יעקובי, סגן ראש העיר ומחזיק תיק השירותים החברתיים וחיים סופר, מנכ"ל העירייה, וסיפרו להם על הלמידה ועל המשימות שיקדמו בזכות החוויה שעברו.

מועצת התלמידים מהווה ייצוג כולל לבני ובנות הנוער בעיר במהלך השנה כולה, החל מהתנדבויות, ניהול של אירועי הנוער וקידום רעיונות לשיפור חייהם בעיר.

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים