חיפוש
 
לדף הבית >>     יולי לב, מייסד VixiV להיות רזים לתמיד >>

הגישה החדשה שתשנה את כל מה שחשבתם על דיאטות

 

תמיד חלמתם על חיים בריאים ומאושרים  אבל היה לכם קשה עם התזונה והדיאטות? כנראה שהשיטה החדשה הזו בדיוק בשבילכם.

 

אם עד כה חשבתם שכמוסות העוזרות להרזיה הן הבטחת שווא לפתרון קסם ותו לא, זה רק בגלל שלא הכרתם את VixiV שהיא נוסחה מהפכנית בעלת 8 צמחי מרפא ייחודיים. מדובר בתהליך פאסדו מדעי יסודי שנולד מתוך רצונו של אדם בשם יולי לב להציל את חייו- הוא סבל ממשקל חריג וכשהיה במרחק נגיעה ממצב של מוות הוא החל לחקור את נושא ההשמנה הכרונית ופיתח את הכמוסה בליווי שיטת אכילה מיוחדת, איתה הוא עוזר היום לאנשים במצב דומה לשלו. לב היה עם הגב לקיר, ימיו היו ספורים בגלל ההשמנה הכרונית והכדורים הכימיים שקיבל מרופאיו רק החמירו את המצב. הוא ניסה דיאטות שונות וחדרי כושר וגם כשאר היה מצליח לרדת במשקל הוא היה מעלה אותו בחזרה.

השמנה כרונית היא תופעה בריאותית הגורמת לכל המחלות האיומות. שיטת האכילה הייחודית שפיתח לב דנה במקורות המזון ונובעת מהחשיבה שאם נדע לצרוך אותם בזמן הנכון ובמינון הנכון נגיע ל-100 אחוזי הצלחה. מדובר באורח חיים טבעי, בריא ומאוזן, כזה שיש לו הרמוניה עם הטבע. השיטה והכמוסות מתאימים לכל אדם ובכל גיל, לגברים ולנשים. שילוב הכמוסה יחד עם תזונה נקיה מרעלים ונטולת מזונות תעשייתיים וחומרים משמרים תפתח בפניכם את הפתח אל משקל החלומות, בריאות ותחושת אנרגיה, ללא תלות בתרופות מרשם.

סודות הכמוסה

VixiV היא כמוסה טבעית לחלוטין הגורמת לתחושת שובע ומכאן מובילה לאכילה פחותה וירידה במשקל, כמו כן היא תורמת לאיזון הסוכרים בגוף וניקוי כלי דם, מורידה את רמת הכולסטרול ומעניקה שינוי דרסטי באיכות החיים כיוון שהגוף מקבל את הדלק שהוא צריך בשביל לתפקד טוב. בעזרתה אפשר להיפרד מכדורים עם כימיקלים, ניתוחים דרסטיים ודיאטות שגורמות לכם לרדת במשקל ולאחר זמן קצר לעלות אותו שוב.

הכמוסה מורכבת מ-8 חומרים טבעיים בסינרגיה מושלמת וריכוז יעיל, ללא חומרים משמרים. היא הופצה בקרב הציבור אחרי 7 שנות מחקר ופיתוח ומחקרים רבים העידו על סגולותיהם המשובחות של רכיביה.

 

תוצאות השימוש בה

אינספור ישראלים שהצטרפו לתהליך שיטת האכילה נמצאים היום במשקל תקין, צמצמו היקפים ומעידים על תחושת קלילות, נמרצות וערנות- לא סתם הם מכנים אותה גלולת הקסם. אלא שלא מדובר בקסם, אלא בתוצר איכותי שנחקר במשך זמן רב ולכן הוא מספק תוצאות ודאיות. מדובר בכמוסות שצריך ליטול למשך כל החיים על מנת לשמור על המשקל וליצור שגרת חיים בריאה לאורך זמן, מי שיקפיד על כך ייהנה מתחושת חיוניות וחדות, יפתח תחושת שובע לאורך היום וישן טוב בלילה. מרגע תחילת השימוש בכמוסות, תוך 90 יום, בשילוב אכילה נכונה, מגיע השיפור הדרסטי באיכות החיים.

*הכמוסה הטבעית של VixiV מיוצרת במפעלים המאושרים על ידי משרד הבריאות הישראלי והFDA-  האמריקאי, בהשגחת הרבנות הראשית ונמכרים בבתי מרקחת ובתי טבע נבחרים.

ליצירת קשר

**אזהרה: תוסף תזונה אינו תרופה. יש להיוועץ עם רופא. חל איסור שימוש לנשים בהריון, מניקות ולילדים.

C.D.R – בית למותגים מחוללי מהפכה

דברו איתנו ב whatsapp   

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים