חיפוש
 
לדף הבית >>     יולי לב, מייסד VixiV להיות רזים לתמיד >>

האם קיימת דרך למנוע מחלות מוח ניווניות

 

בשנים האחרונות ניתן יותר דגש על אורח חיים בריא שלא רק משפר את איכות החיים אלא גם מאריך אותם- זה נכון גם לגבי מחלות מוח ניווניות.

 


מחלות המוח הניווניות פוגעות בחלק ניכר מהאוכלוסייה הבוגרת, מדובר במגוון תרחישים רפואיים המשפיעים באופן ניכר על הנוירונים במוח- כגון מחלת אלצהיימר ומחלת פרקינסון. למחלות אלו אין מרפא ולא קל להתמודד איתן אבל מחקרים מדגימים שאימוץ אורח חיים בריא ותזונה נכונה כבר מגיל צעיר עלולים לעזור במניעתן.

 

לשמור על הבריאות- כבר מגיל צעיר

היום קיימת דרך להכין את גופנו ולשמור על תפקוד מוחנו לעשור השביעי, השמיני, התשיעי ואף העשירי לחיינו- בעזרת כמוסת VixiV המספקת את כל החומרים המשובחים לניקוי וזרימת דם מיטבית לכל כלי הדם שלנו מידי יום ביומו, גם לכלי הדם הקטנים והרגישים ביותר.

הכמוסה שמלווה שיטת אכילה ייחודית פותחה ברוח במחלקה המחקר והפיתוח של VixiV לאחר בחינה ואישור של הנטורופטית הראשית של החברה- ליטל ליבנה ובשיתוף עם טכנולוגי מזון בעלי ניסיון עשיר של יצירת סינרגיה ושיבוץ החומרים המשובחים ביותר אותן מכילה כמוסת ויקסיב. מדובר בעצם בתוסף תזונה חדשני המכיל נוסחה פורצת דרך המורכבת כולה מחומרים הנמצאים בטבלת החומרים הבטוחים של ה-FDA. בתוך הכמוסות יש 8 רכיבים שרובם ב EX, כלומר מיצוי בריכוז גבוה ואפקטיבי של הרכיבים בכמוסות ובסינרגיה ייחודית.

 

הרכיבים הטבעיים שמחוללים קסמים בגוף

  1. קונג’אק גלוקומנאן:
    צמח אסיאתי המכיל סיבים מסיסי מים בעלי יכולת ספיחת נוזלים גבוהה במיוחד. במגע עם מים הם מתנפחים ויוצרים ג’ל סמיך הממלא את מערכת העיכול ויוצר תחושת שובע גדולה. מלבד הסיוע בהורדת משקל, הצמח אנטי סוכרתי, מוריד כולסטרול ועוזר לטיפול בעצירות.
  2. תמצית עלי זית:
    מדובר בצמח אנטי-בקטריאלי, מוריד לחץ דם, מוריד רמות סוכר בדם, מוריד רמות שומנים/כולסטרול בדם, מרחיב עורקים כליליים ונוגד חמצון.
  3. כורכומין:
    ברפואה ההודית המסורתית משתמשים בו לטיפול בהפרעות עיכול ולטיהור ולחיזוק כללי, ואילו הסינים מסווגים אותו בעיקר כצמח המחזק ומניע את הדם. ברפואת הצמחים המודרנית נחשב הכורכום לצמח מניעתי לטיפול בטווח רחב של בעיות רפואיות מכיוון שהוא אנטי סרטני, מגביר תיאבון, מוריד רמת שומנים בדם, מחטא ומטפל בפציעות (חיצוני), ממריץ מרה וקיבה, מעורר התחדשות רקמות, מסדיר מחזור חודשי, משפר זרימת דם, משקם כבד, נוגד דלקת, נוגד חמצון וקרישה.
  4. קינמון:
    הוא ידוע כמגביר תיאבון, מוריד רמת סוכר בדם, ממריץ, מפחית ליחה, מפיג גזים, משפר זרימת דם היקפית ונוגד שלשול.
  5. ג’ינג’ר/זנגויל:
    המחקר המודרני מראה כי הזנגביל יעיל בטיפול בבחילות והקאות וכן נמצאה השפעה מיטיבה בטיפול במצבים דלקתיים של השלד. מעלותיו העיקריות של בשימוש הקליני המקצועי נוגעות ליכולתו לשפר ספיגה ולהעצים את זמינות הרכיבים הצמחיים הפעילים לרקמות הגוף.
  6. ג’מנמה:
    ברפואת הצמחים המודרנית הוא הבחירה הראשונה בטיפול בסוכרת ומיוחסת לו עוצמת פעילות מתונה. הצמח עשוי לשמש גם כטיפול מאזן ותומך בחולים תלויי אינסולין הלוקים בסוכרת מסוג 1 ו-2.
  7. חומצת שומן :CLA
    למעשה מדובר במשפחה של לפחות 28 איזומרים שונים של החומצה הלינולאית ומיוחסים לה פעילות אנטי סרטנית מגנה, יעילות הגנתית במערכת הקרדיו-וסקולרית, השפעה על מערכת החיסון ותרומה בצמצום אחוז שומן בגוף.
  8. פלפל שחור:
    הוא מסייע למניעת מחלות לב, טוב להפחתת גזים, מכיל נוגדי חמצון חזקים, מסייע במניעת סרטן המעי הגס, מזרז תהליכי הרזייה, תורם לעיכול תקין, מסייע לאיזון לחץ דם וטוב לאיזון רמות סוכר בדם.

*הכמוסה הטבעית של VixiV מיוצרת במפעלים המאושרים על ידי משרד הבריאות הישראלי והFDA-  האמריקאי, בהשגחת הרבנות הראשית ונמכרים בבתי מרקחת ובתי טבע נבחרים.

ליצירת קשר

**אזהרה: תוסף תזונה אינו תרופה. יש להיוועץ עם רופא. חל איסור שימוש לנשים בהריון, מניקות ולילדים.

 

C.D.R – בית למותגים מחוללי מהפכה

 

דברו איתנו ב whatsapp   

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים