חיפוש
 
לדף הבית >>     יולי לב, מייסד VixiV להיות רזים לתמיד >>

האם נחשף הסוד לאריכות ימים

 

סיפורו הלא יאמן של אדם שחי 256 שנה ולפני מותו חשף בפני העולם סוד מדהים

 

לי צ’ינג יואן התהלך בעולם במשך 256 שנים והיה מאוד אהוב בקהילה שלו. נשמע לא הגיוני אך הכל מתועד-  בעיתון ה"ניו יורק טיימס" מ-1930 מוצג תיעוד משנת 1827 בו הוא זוכה לאיחולים לבביים מהממשל הסיני לרגל יום הולדתו ה-150. בנוסף, בשנת 1877 התגלו מסמכים המדגימים כי לי זכה לאיחולים גם לרגל יום הולדתו ה-200.

קורות חייו

הוא למד קרוא וכתוב בגיל צעיר וכבר בגיל 10 לי צ’ינג יואן התחיל לעסוק בצמחי מרפא, אותם היה קוטף בהרים ובודק את תרומתם לאריכות ימים - זה היה העיסוק העיקרי שלו במשך 100 שנים. הוא היה מטייל במקומות כמו קאנסו, שאנסי, טיבט, אנאם, סיאם ומנצ’וריה כדי לאסוף צמחים ובהמשך היה מוכר צמחי מרפא שאחרים אספו. בשנות ה-40 לחייו התזונה שלו התבססה בעיקר על צמחים ועשבים כמו לינגז’י, גוג’י, ג’ינסנג פרא, הי שו וו, גוטו קולה ואורז יין. בשנת 1749, כאשר היה בן 71, שימש כמורה לאומנויות לחימה בכוחות הביטחון הסיניים. גם החיים האישיים שלו היו מרתקים, הוא נישא 23 פעמים והיה אב ליותר מ-200 ילדים אבל הכי מדהים בסיפור הוא שאחד מתלמידיו טוען כי לי לא היה האדם היחיד שחי מעל 200 שנים וישנו אדם שחי 500 שנים והוא זה שלימד אותו תרגילי צ’י-גונג ונתן לו עצות לגבי תזונה שמאריכה חיים.

מה היה הסוד שלו?

על ערש דווי, צ’ינג יואן סיפר כי הגשים את כל מה שרצה לעשות בעולם. כאשר נשאל על ידי וו פיי פו, מצביא שאסף אותו לביתו ולקח אותו תחת חסותו על מנת ללמוד ממנו, מה הסוד לאריכות ימים הוא ענה: "להיות בעל לב שקט, לשבת כמו צב, לצעוד כמו יונה, ולישון כמו כלב". לי אחז בהשקפת עולם על פיה מוח רגוע ושליו בשילוב עם טכניקות נשימה מתאימות הוא המפתח לאריכות ימים. כמובן שהתזונה שיחקה חלק חשוב בעניין אבל לי זקף את אריכות ימיו לזכות מצב התודעה שלו.

למרות הסיפור המדהים, בימים בהם משך זמן החיים הממוצע במערב נע בין 70 ל-85 שנים לאנשים קשה להאמין שמישהו חי למשך יותר מ-200 שנים. למרות שזה נשמע בלתי נתפס, חשוב להכיר שישנם אנשים שאינם חווים מתח בשום צורה, לא נושמים אוויר מזוהם ועוסקים בפעילות גופנית באופן קבוע. מעבר לכך, הם מוותרים על סוכרים וקמח, מזון מהונדס גנטית, בשר שומני ואלכוהול בתזונה שלהם וצורכים מזונות אורגניים. לשם השוואה- הרגלי האכילה האמריקאיים  מבוססים בעיקר על ג’אנק פוד, מזון שגורם להידרדרות בבריאות הכללית ופגיעה באורח החיים שלנו. אנשים שמבלים זמן רב בטבע תחת השמש, עושים מדיטציה ומתרגלים טכניקות נשימה נהנים משיפור המצב המנטלי, הפיזי והרגשי. כאשר אנחנו מבלים בחופשה תחת השמש, אנו מרגישים מלאי אנרגיה אבל דמיינו שהייתם מבלים את כל החיים שלכם בהרים, תחת השמש, מוקפים בטבע? חופשה אחת ארוכה ומי שהחיים המודרניים לא מאפשרים זאת תדאגו לעשות כל מה שאפשר על מנת שלחגוג יום הולדת 100 יהיה דבר שבשגרה. אם נטפל בגוף שלנו כהלכה, מי יודע עד איזה גיל נוכל לחיות?

*הכמוסה הטבעית של VixiV מיוצרת במפעלים המאושרים על ידי משרד הבריאות הישראלי והFDA-  האמריקאי, בהשגחת הרבנות הראשית ונמכרים בבתי מרקחת ובתי טבע נבחרים.

ליצירת קשר

**אזהרה: תוסף תזונה אינו תרופה. יש להיוועץ עם רופא. חל איסור שימוש לנשים בהריון, מניקות ולילדים.

C.D.R – בית למותגים מחוללי מהפכה

דברו איתנו ב whatsapp   

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים