חיפוש
 
לדף הבית >>     דבורה אושפיז >>

איך לשמור על גוף בריא

 

חקרתם פעם מה המזונות השונים שאתם מכניסים לגוף תורמים לכם או למה גורמת התרופה שאליה קיבלתם מרשם? ישנה חשיבות עליונה לשמירה על בריאות הגוף שלנו ולשם כך יש לשאול את השאלות הנכונות ולהכיר את הסכנות מאחורי מאכלים שונים.

 

לא רק אנשים שסובלים מעודף משקל צריכים לשמור על בריאות הגוף שלהם ולאכול נכון. גוף האדם זקוק לתחזוקה שוטפת, יש לנו רק אחד כזה ואם אנחנו לא נשמור עליו, אף אחד לא ישמור עליו בשבילנו. תמיד תזכרו שבריאות זה לא משהו שניתן לקנות והמודעות לדברים שאנחנו מכניסים לגוף שלנו חייבת לגדול. כלל נוסף שכל אדם צריך לאמץ הוא לא לפעול על אוטומט, גם אם קיבלתם מרשם מרופא לתרופה מסוימת, תחקרו ותבדקו מה היא מכילה ומה החלופות העומדות בפניכם. ברגע שנכנסים למעגל הרפואה הקונבנציונלית, ישנה סכנה לפתח תלות בכימיקלים שאולי פותרים בעיה נקודתית אבל הורסים איברים אחרים ומייצרים בעיות חדשות. אף אחד לא רוצה להגיע לסיטואציה של התקף לב, צנתור או ניתוח מעקפים, כרישי דם שמשוטטים בגוף ואפשרות לאירוע מוחי אחריו במקרה הטוב נשארים במשך כל החיים על כיסא גלגלים ועל מנת להימנע כך צריך להתחיל לפתח מודעות לגבי הדברים שטובים עבורנו ומנגד כאלו שפחות.

 

מה אסור להכניס לגוף?

 

לא משנה כמה טעים לכם, כל המזון המתועש והמשומר שמגיע בפחיות מקומו הרחק מכם. בתוך קופסאות השימורים מצד אחד ישנם  סוגים שונים של מלחים ומצד שני סוכרים, גם תחמוצות של גופרית מהווים חומרים משמרים וסולפטים. חומרים נוספים המתפקדים כמשמרים כוללים חומצות כגון חומצה סורבית, חומצה בזנאית, סודיום ניטרט ועוד שורה ארוכה של חומרים מסוכנים שמתחלבים או מייצבים. קופסת השימורים עשוי מפח אלומיניום והציפוי שלו מכיל חומר בשם BPA, חומר זה נחשב למזיק במיוחד וישנה סכנה שהוא ישתחרר וייספג במזון המשומר.

 

סוגי מזון נוספים מהם חייבים להתרחק הם מזונות מעושנים המלאים בניקוטין, חטיפים לכל סוגיהם, משקאות מוגזים, בשר מעובד כגון נקניקיות, פופקורן שמכינים במיקרוגל, צ’יפס שמטוגן בכמויות עצומות של שמן, אלכוהול והרשימה עוד ארוכה. מזונות אלו מכילים בהתאמה צבעי מאכל מלאכותיים וכימיקלים הגורמים לדליפת מיצי קיבה במעלה הוושט וכתוצאה מכך אתם מרגישים צריבה בגרון וחמור מכך מעלים את הסיכון להתקף לב, שבץ מוחי ולסרטן.

 

בנוסף, מומלץ להמעיט באכילה של מזונות כבושים ולהתנזר ממוצרים העשויים מקמח לבן ומכאלה שמלאים בכימיקלים, תמיד תקראו מה מכיל המוצר אותו אתם קונים. מבחינת גבינות, יש לאכול מעט ואם אוכלים אז שיהיו עד 5%, חלב ותחליפיו מומלץ להימנע כלל אך אם אתם שותים קפה הקפידו לקרר אותו במעט מים קרים מכיוון שחום עלול לגרום לכוויות בקיבה ומדובר במצע לגידולים סרטניים.

 

אז מה כן לאכול?

 

כאשר אתם בוחרים מה להכניס לתפריט שלכם תבחרו במזונות לא מעובדים כמו שבולת שועל. כאשר משתמשים בה כחומר בסיס ישנם אינסוף אפשרויות למאכלים שניתן להכין, מקציצות ועד פשטידות. תוסיפו מאכלים ירוקים לתפריט, הם יתרמו רבות לבריאותכם ובנוסף הם מכילים המון וויטמינים. מעבר לכך, תאכלו ירקות בכל הצבעים, לרבות חצילים, פטריות חיות וקישואים. תוסיפו גם בטטות ודלעת במינון נמוך בסלט או תאפו אותם במצב גריל בתנור אחרי שהרתחתם וייבשתם אותם, כך הם יהפכו לקריספיים וטעימים. אם אתם מכניסים כמוסה כלשהי לגוף, תשתמשו ב- VixiV אותה יש ליטול 3 פעמים ביום. מדובר בכמוסה טבעית המכילה 8 רכיבים השומרים על בריאותכם מדי יום, מעניקים לכם אנרגיה ומורידים את החשק למתוק.

ליצירת קשר

 

*הכמוסה הטבעית של VixiV מיוצרת במפעלים המאושרים על ידי משרד הבריאות הישראלי והFDA- האמריקאי, בהשגחת הרבנות הראשית ונמכרים בבתי מרקחת ובתי טבע נבחרים.
**תוסף תזונה אינו תרופה ויש להיוועץ עם רופא לפני השימוש.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים