חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מרכז חוגים חדש נולד – סחלבים לקטנטנים

 

המרכז החדש, שממוקם ברח` מרים החשמונאית 15 שבשכונת מוריה, יפעל במשך שישה ימים בשבוע ויציע מגוון רחב של פעילויות ייעודיות להורים וילדים, החל משלבי ההיריון השונים ועד לגיל 6

 

בשורה משמחת להורים לקטנטנים ולהורים שבדרך: עמותת סחלבים פותחת השבוע מרכז חוגים חדש וייעודי להורים, ילדים, פעוטות ותינוקות בשם ’סחלבים לקטנטנים’, המציע חוגים וסדנאות לנשים בהריון ובחופשת לידה, חוגים משותפים להורים וילדים, פעילויות פנאי מגוונות וגם "גן עם אמא".

בין היתר ניתן יהיה למצוא במרכז חוגי תנועה והתעמלות ייחודים לגיל הרך, סדנאות ליווי התפתחותי, עיסוי ורפלקסולוגיה לתינוקות, קורסי הכנה ללידה, תיאטרון בתנועה, הצגות, מעגל אימהות, אימוני ספורט לנשים בהריון ואחרי לידה, ועוד שלל פעילויות מהנות להורים ולקטנטנים.

המרכז יציע פעילות גם בימי שישי, שתכלול אימונים לנשים בהריון וחופשת לידה, שעות סיפור חווייתיות המשלבות עבודה על מיומנויות מוטוריות, קוגניטיביות וחברתיות, זמן יצירה, ריקודים ושירים ועוד הפתעות משתנות בהתאם לפעילות, וכן פעילויות ייעודיות לאבות ותינוקות בהם יוכלו האבות ליהנות מזמן איכות אמיתי עם הקטנטנים במרחב המאובזר.

במרכז ייפתח גם "גן עם אמא", שיציע מסגרת משותפת להורים לילדים בגילי שנה עד שלוש, אשר אינם נמצאים במסגרת חינוכית קבועה, המעוניינים להכין טוב יותר את הקטנטנים שלהם לקראת הכניסה לגן.

הפעילויות בסחלבים לקטנטנים יועברו על ידי צוות מוסמך ומקצועי בניהולה של שני תורג`מן, בוגרת תואר ראשון BE.d בחינוך גופני מטעם מכללת וינגייט עם התמחות בתנועה לגיל הרך, מאמנת התעמלות קרקע ואקרובטיקה מוסמכת, מלווה התפתחותית ומדריכת עיסוי תינוקות.

מתחם הפעילות תוכנן בקפידה עם ריהוט ואביזרים בטיחותיים בהתאמה אישית לצרכי המשתתפים ומאפשר סביבה עשירה בגירויים המתאימים להתפתחותם של הילדים. הפעילויות במרכז מתקיימות בחלוקה לקבוצות גיל ובהתאמה לשלבי ההתפתחות השונים.

פתיחת המרכז החדש מהווה המשך ישיר לסדרת המפגשים "חמישי שלנו" להורים בחופשת לידה שמקיימת עמותת סחלבים בשיתוף מרכז הצעירים "יודה" מזה 5 שנים ולפעילות הענפה של העמותה בתחומי הגיל הרך, ולמעשה מרחיבה את המענה הניתן בעיר להורים בחופשת לידה ולמשפחות צעירות.

המשנה לראש העיר ויו"ר עמותת סחלבים, אלעד שמעונוביץ: "מודיעין מכבים רעות היא עיר הילדים האמיתית ואחת הערים הצעירות בישראל. פתיחת פעילות ’סחלבים לקטנטנים’ מעניקה חוגים ומסגרות פעילות לילדים בגילאי לידה עד 5 וההורים שלהם שיקבלו מגוון שירותים ופעילויות במקום אחד. עם אכלוס שכונת מורשת יצטרפו בשנים הקרובות לעיר אלפי משפחות צעירות עם ילדים ואנחנו ניתן לכולם מענה במקום החדש. אני רוצה להודות לכל צוות עמותת סחלבים בראשות המנכ"לית, מאיה וייסברג ולצוות שיפעיל את המקום החדש ולהזמין את כל תושבי העיר להגיע וליהנות ממגוון הפעילויות שיתקיימו בו."

מנהלת המרכז, שני תורג’מן: "ברגע שהפכתי לאמא, נחשפתי לעולם חדש ומרתק, עולם התפתחות תינוקות וילדים, וכך למעשה נולד לו חלום חדש. הבנתי שאני רוצה לקחת את מה שאני יודעת לעשות הכי טוב ועוסקת בו למחייתי, לשלב אותו עם האהבה החדשה שלי ולהקים מרכז ייחודי וייעודי להורים ילדים, פעוטות ותינוקות, שכל עיסוקו ומטרתו היא העצמת ההורה והילד תוך שימת דגש על התפתחות יכולות מוטוריות, קוגניטיביות וחברתיות. אני שמחה שעמותת סחלבים חולקת איתי את החלום הזה ויחד הגשמנו והקמנו את המרכז באהבה והתרגשות גדולה, כדי לאפשר לכם, הורים וילדים, ליהנות ממרכז אחד מטופח ומושקע המציע מגוון רחב של פעילויות ייחודיות, מקצועיות ומהנות."

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים