חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מראה פנורמית - מצילה חיים!

 

מראה פנורמית היא מראה להרחבת שדה הראיה ולהגברת הבטיחות בדרכים. המראה מאפשרת להגביר את שדה הראיה גם בשטח ”מת” שהראיה בה היא מוגבלת. ועל ידי כך להציל חיים היא בעצם מדגישה את הסכנה הפוטנציאלית לבטיחות בדרך

 

מראה פנורמית היא מראה להרחבת שדה הראיה ולהגברת הבטיחות בדרכים. המראה מאפשרת להגביר את שדה הראיה גם בשטח "מת" שהראיה בה היא מוגבלת. ועל ידי כך להציל חיים היא בעצם מדגישה את הסכנה הפוטנציאלית לבטיחות בדרך.

היכן מומלץ להתקין מראה פנורמית

אז כפי שציינו מראות פנורמיות מותקנות בשטחים בהם רוצים לשפר את שדה הראיה.

לדוגמה: סיבובים חדים או ביציאה מחניונים .חניות פרטיות או צמתים בהם שדה ראיה מוגבל.

מראות פנורמיות מומלץ בנוסף להתקין גם באזורים בהם ילדים עוברים כמו בתי ספר או כל מקום שהראיה מצומצמת או שהסביבה מפריעה כמו קיר, צמחיה ועוד.
שטחי תפעול כמו מחסנים ומפעלים גם משתמשים במראות פנורמיות בעיקר במעברים בין מדפים וסיבובים חדים. גם חנויות מתקינות פעמים רבות מראות פנורמיות למניעת גניבות שלעובדים תהיה שדה ראיה רחב.

מה חשוב כשרוכשים מראה פנורמית
כאשר אתה מחפש מראה פנורמית מלבד מחיר אטרקטיבי חשוב להבין מה השימוש לו אתה נדרש. לדוגמה: מראה למניעת גניבות, מראה ליציאה מהחניון וכדומה.

היכן אתה רוצה להתקין אותו ומה הגודל לו אתה נדרש. מראה פנורמית היא קלה להתקנה ובאמצעות מתאמים ניתן להתקין על גבי קירות , עמודים, גדרות ועוד. בנוסף כיון המראה הוא ידידותי ונוח לשימוש.

סוגים של מראות פנורמיות
מראה פנורמית אקריליק - מתוצרת EVELUX אפשר לרכוש בצורה עגולה או מרובעת. המראה איכותית ועמידה בתנאי מזג האוויר כמו רוחות או ימים עם שמש חזקה. מסגרת המראה היא בצבעי אדום ולבן ועל כן היא בולטת בעין היכן שרק תתקינו אותה. התקנה פשוטה וידידותית. המראה הפנורמית העגולה כוללת מצחיית פלסטיק שמגינה מגשם ולחות.
מראה פנורמית פוליקרבונט - שהיא הנפוצה ביותר בארץ כיוון שקיימת במגוון קוטרים וגם לרב מיובאת מסין. החומר ממנו עשויה המראה בעל גמישות גבוה, קל משקל ובעל עמידות. בסיס המראה עשוי פלסטיק עם מצחייה שמיועד להגנה על המראה מפני מזג האוויר. מראה שעשויה מפוליקרבונט רצוי להתקין במקומות בהם חשיפה לשמש נמוכה.
מראה כדורית - נתלית על התקרה ניתן להשתמש בה גם כמראה פנורמית. לעיתים גם במראה פנורמית רגילה ישנו שטח רחב "מת" ולכן ניתן להשתמש במראה כדורית.
לסיכום,

מראה פנורמית היא אמצעי בטיחותי לשיפור שדה הראיה. מומלץ להתקין אותם כפי שציינו בשטחים "מתים", יציאות מחניונים, עיקולים מסוכנים ועוד. ארבל שטראוס משווקים מגוון רחב של מראות פנורמיות בגדלים שונים וגם מתאמים להתקנת המראות. נשמח לסייע לכם לכל שאלה בהתאם לצורך שלכם ולתת שירות מקצועי ואישי.

קרדיט לתמונה ארבל שטראוס

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים