חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

תגובת אריה כהן יו”ר תנועת שס ראשון לציון וחבר מועצת העיר למכתב של אחת האמהות

 

היום בשעות הבוקר פורסם מכתב של אחת האמהות בגן אור מלכה, שבו מתארת מנקודת מבטה את מה שארע עם חבר מועצת העיר מר אריה כהן. בסופו של המכתב ניתן לקרא את תגובתו הראשונה למכתב.

 

תשובה לשקרים הגסים של חבר המועצה אריה כהן מפי אחת מהאמהות בגן אור מלכה
מה שאני כותבת כאן, נכתב מדם ליבי. אלו לא רק הדברים שלי, אלא בעיקר הצעקה של ילדינו הרכים, חסרי הישע, שלא יכולים להגיב לאריה כהן, וסומכים עלינו שנעשה את זה עבורם. אז בשמי ובשם עשרות משפחות, אני אגיב, אבהיר, ואעמיד את הדברים על דיוקם.
ראיתי בפייסבוק את תשובתו/תגובתו העילגת ורצופת השקרים של חבר המועצה אריה כהן שבה הוא מנסה להציג מצג שווא לפיו פתיחת גני עירייה נוספים (העירייה לא סגרה את גני המוכש"ר) כגני עירייה הם חלק ממסע של ליאל ורז ל"חיסול" החינוך המוכר שאינו רשמי. מדובר על אמירה מנותקת מהמציאות והזויה. אז בואו נבהיר: בתור הורים שעמדו מאחורי המהלך וביקשו את פתיחת הגנים, הדבר לא היה ולא נברא. ראש העיר וליאל לא לקחו חלק ביוזמה להקים גנים נוספים, ויותר מכך, הם אפילו הקשו עלינו בתחילת הדרך, ביקשו לברר לעומק מדוע אין די בגנים הקיימים, ואף ניסו הכל כדי למצוא פתרון בתוך המסגרת הקיימת כדי למנוע פלגנות ולהשכין שלום. אלא שמה מתברר? מנהל המוסד ("תראו מופתעים"), הינו חבר ברשימת מפלגת ש"ס של אריה כהן וחבר ותיק שלו !!! לכן, הוא קיבל גיבוי אוטמטי של אריה כהן לדברים חמורים ואלימות נגד ילדים חסרי ישע,
אז למה כהורים באמת לעבור ממוכש"ר לגני עירייה?
תשמעו מה אריה כהן מנסה להסתיר!!! התשובה פשוטה מאוד.
בגנים הקיימים התגלו לצערנו אירועים חמורים של אלימות מצד אחד מאנשי הצוות כלפי ילדים. לא פחות מתשעה ילדים התלוננו על אלימות ותיארו דפוס פעולה כמעט זהה לחלוטין. אגב, למי שיש ספק, אותו איש צוות הודה בפני שלושה הורים שאולי הוא מעד והגזים בתגובה שלו... כלפי הילדים.
והנה הדבר המזעזע הנוסף. כשפנינו כהורים להנהלת המוסדות בבקשה לטפל בעניין, קיבלנו קיתונות של בוז וזלזול, וסירוב עיקש להשעות את איש הצוות. צעקות, קללות, ואפילו איומים, אתם שומעים טוב! צעקות והפחדות!!! ככה זה כשאין אמא ואבא, כשאין גורם מפקח, ושכאין דין ואין דיין. מצאנו את עצמנו מדברים לקירות, כשלאף אחד אין איך לעזור. בחוסר אונים מול ההנהלה פנינו למשטרה ולמשרד החינוך. אבל אריה כהן בשלו מנסה כל הזמן לטאטא הכל מתחת לשטיח ולהשתיק את הנושא בעירייה. יאמר לזכותו של מינהל החינוך בעירייה שהפך עולמות בניסיון לעזור לנו, אך בסופו של דבר הגיע גם הוא למבוי סתום, בגלל עובדה אחת ויחידה: מדובר בגני מוכש"ר, וידה של העירייה קצרה מלהושיע. אבל השקר הגדול הרבה יותר חמור. תשמעו משהו שאריה כהן לא יספר לכם, ושמפריך לחלוטין את הסיפור שאריה כהן מנסה למכור לציבור: הגנים המדוברים הינם חלק ממוסדות אור מלכה, הכוללים גנים ובית ספר יסודי עד כתה ח’. עד לפני מספר שנים היה גם בית הספר שייך לחינוך העצמאי. לפני מספר שנים, פנתה הנהלת המוסדות בעצמה, ביוזמתה, מבלי שאיש כפה עליה, למהלך של העברת בית הספר לחינוך הממלכתי חרדי, ועד היום בית הספר הינו ממלכתי חרדי, ומנוהל תחת משרד החינוך ולאף אחד אין טענות! אז מה באמת קרה פתאום? אותה הנהלה שבעצמה ביקשה להעביר את בית הספר לחינוך ממלכתי חרדי, פתאום ממררת בבכי על "חיסול" החינוך החרדי? פתאום לעבור לחינוך הממלכתי חרדי הינו אסון? פתאום זו התעמרות בציבור החרדי? הכל שקר וכזב, ופוליטיקה זולה של אריה כהן, אין מילה אחרת. אחרי שנחשף בציבור קלונו של אריה כהן כשהוא שותק למקרי אלימות כנגד ילדים, ושותף לטיוח, אריה כהן כפוליטיקאי משופשף המציא מהר סיפור כיסוי חדש שישמע טוב באוזני הציבור החרדי, ומנסה לשווק אותו - הוא מגן על היהדות במסירות נפש!! הוא חרד לחינוך החרדי בעיר!!! לא מינה ולא מקצתיה. כבר זכינו לראות איך אריה כהן, בפרץ של אהבת ישראל, מקיים "דרכיה דרכי נועם" (להזכיר למי ששכח – "בעלי תשובה מטומטמים", "תימני עבד") ב"ה אנשים לא טיפשים ומבינים מתי מורחים אותם, והאמת אהובה מכל!
אתם חושבים שלפני שיצא לקרב והשתולל בעיריה כמו אחרון התגרנים, קילל, איים, הפחיד - אריה כהן פנה להורים? בירר משהו ? התעניין במצוקתם? בדק את התלונות ?
חשבתם נכון, כלום!!! אפס!!! זה לא מעניין אותו! בגיבויו של אריה כהן הרשתה לעצמה הנהלת המוסד להמשיך בקו שלה, לשקר בכל הזדמנות, להתלהם, ופשוט בזה להורים, לילדים, ולמערכת כולה, באופן מופגן ושחצני. מצאנו את עצמו רודפים אחרי ראש העיר, אחרי ליאל, ואחרי כל חבר מועצה שרק יכול היה לעזור לנו, לבקש שיפתחו לנו גנים עירונים לילדינו, גנים שיהיו מפוקחים. ותודה לה’ יתברך, שמינהל החינוך העירוני קשוב ונתן מענה מקצועי ומיטבי לבקשתנו.
אבל מעבר לזה – אריה כהן, מי שמך לשר ושופט עלינו? המהלך כולו נעשה ביוזמת ההורים בגלל נסיבות מיוחדות וקשות, כדי להגן על ילדינו וזו זכותנו! מה אתה מתערב? מי ביקש ממך להלחם עבור החינוך של ילדינו במקומנו ובניגוד לדעתנו? כל אחד התייעץ עם אנשי מקצוע ועם הרב שלו, וקיבל החלטות. שכחת מהי דרכה של תורה??? או שגם לזה אתה בז??? בעצם זו לא שאלה. כבר ראינו איך אתה מבזה רבנים, זו פשוט הדרך שלך.
חברים, רק שתדעו שמדובר בהנהלת מוסד ששנים ארוכות הורים שותקים לה, למרות התעמרות מצד ההנהלה בהורים ובתלמידים, ולמרות ניכור קיצוני בין ההורים לבין הנהלת המוסדות. אז זהו זה, המקרה החמור של האלימות זעק לשמים, יש גבול לכל תעלול, ואחרי שנים של שתיקה, החלטנו ההורים כי הגיעו מים עד נפש וילדינו אינם הפקר! אז לא, מר אריה כהן האינטרסנט, לא ניתן לך לעשות קופה על הגב של הילדים שלנו, בטח לא על גב החינוך שלהם, ובטח ובטח לא על גב שלומם ובריאותם. בחרת לחבור ולעזור לחברך הטוב משכבר הימים וחבר לרשימה הפוליטית שלך, שיקרת ופילגת והמצאת סיפור כיסוי כדי לקושש קולות ולתקן את הנזק שגרמת לעצמך ברגע של איבוד עשתונות, ביחד ביקשתם לטאטא מתחת לשטיח מעשים חמורים של אלימות כלפי ילדים קטנים, עכשיו תיקח אחריות ותשא בתוצאות. הייתם גיבורים גדולים כשצעקתם והתגזענתם על האמהות, קיללתם, ניבלתם את הפה, איימתם – עכשיו אתם משלמים את המחיר. אז לסיום, אריה כהן וחברו הטוב מנהל המוסדות, בכל פעם שתפיצו שקרים, נדאג לומר את האמת בקול ברור וחזק! מקווים שאתה ישן טוב בלילה, גם אחרי ששמעת את הילדים מספרים בקולם "אבא, היום כמעט מתתי בגן", או "הוא מרים מהצוואר וחונק", "הוא צובט חזק חזק". לא תתחמק מהעובדה הפשוטה – אתה נותן גב לאלימות כלפי ילדים חסרי ישע , ועוד מנסה לגרוף על גבם רווח פוליטי זול ורצוף שקרים! תתבייש! נשמות ילדים רכים הם משחק בשבילך!!!
כמה רוע לב ואכזריות נדרשים, כדי להסתכל בעיניים של אמא שהילד שלה הותקף, ולומר לה שהכל "שקרים"?? אם זה לא היה מצולם, לא היינו מאמינים... אתה מבייש את תנועת ש"ס המפוארת!
אגב, הנכדים של אריה כהן למדו בעבר באותם מוסדות. נחשו מי היו הראשונים לברוח משם??
כולי תקווה שח"כ אריה דרעי יו"ר תנועת ש"ס ישמע על הדברים המביישים והנוראיים שאתה עושה ועל השקרים שאתה מפיץ, ויבין שאין לך מקום בתנועה, ובחיים הציבוריים בכלל.
בשמי ובשם אמהות נוספות אני יכולה לומר לך בלי לפחד: אולי אתה בעל ניסיון עשיר בניהול קרבות, נלחמת הרבה מלחמות, אתהפוליטיקאי משופשף, קר רוח ודורסני. אבל יש כוח אחד שאין לך סיכוי נגדו – כח של אמא שפגעו בבן שלה! תאמין לי, זה בכלל לא כוחות, אתה תובס. תרשום לפניך.
תודה לראש העיר, לליאל ולמינהל החינוך, לשמואל ג’מיל, שקשובים לתושבים ולמצוקת ילדינו ונותנים לנו מענה מקצועי וטוב לחינוך החרדי והדתי. ותודה שכנבחרי ציבור ישרים והגונים אתם לא נותנים לאף גורם אינטרסנטי ופוליטי לנצל אותנו ולפגוע בילדינו! יהי רצון שתמיד תמשיכו בפועלכם הטוב למען עם ישראל ותושבי העיר!
מעריכים מכל הלב

תגובתו של חבר מועצת העיר אריה כהן: 

מכתב ארוך ומשעמם שלא ניתן לקרוא, רצוף שקרים ושטויות  של אנשים ונשים מוסטים ומורעלים בשנאת חינם ...אני מעולם לא ניכנסתי לעובי הקורה במה שמתרחש באור מלכא לטוב או לרע ולכן כל הטענות שלכם על תמיכה כזו או אחרת היא שקרית ונבזית , מה לי זה ומה לי ההוא ? אני לא מכיר את האנשים ואמרתי בכל מקום שחובה ללכת למשטרה ולהעיף את אותו סייע שאני לא מכיר אותו בכלל, אז על מה יש לי להגן ?  כמי שייסד את אור מלכה אני בסך הכל הפטרון הפולטי וולנטארי שלהם בדיוק כמו של מגן אברהם ורזיאל  ...זה התחיל לפני 25 שנה וכשלא הכרתי לא את הרב בנימין ולא את הרב דוברובסקי ..עשיתי את זה לכבוד הרבי זיע"א ולכבוד חב"ד...אני נלחם נגד הממסד שרוצה להפוך את כל מוסדות החינוך של המוכר שאינו רישמי  לממ"ח שמבחינת הרשתות זו גזירת שמד על החינוך הטהור של עם ישראל ..רק על זה יצא הקצף נגד רז וליאל ...אדרבא אמרתי לליאל ורז שגם אני לא מתנגד לפתיחת גנים רק שיעשו את זה דרך המוכר שאינו רישמי, למה לדעתכם הם התנגדו ? עד כדי כך שאפילו היו מוכנים להסתכסך איתי ..זה רק בגלל שליאל מתכננת לחסל את החינוך הטהור שלנו ..היא מכניסה מרצים מהקהילה הלהטבי"ת לבתי ספר להסביר לבני הנוער אך אפשר לבנות בית עם שני גברים או עם שתי נשים ..רבונו של עולם !!! אתם מקללים מחרפים ומגדפים אותי שאני השליח של הרבי זיע"א , שמסרתי נפשי על הקמת מוסדות חינוך רבים והקמתי את הדת בראשון לציון.. ומפארים ומשבחים ומהללים את עוכרי ישראל ליאל ורז ? לא נורא ..אין לי רק להודות לכם שהעולם הבא שלכם יעבור אלי וכל העוונות שלי יעברו אליכם ..תמשיכו לדבר עלי לשון הרע ויושב בשמיים ישחק.

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים