חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מנורת גלקסיה כמתנה מושלמת

 

מי שחשב שמנורות הן לא מתנה ראויה או מכובדת מוזמן להכיר סוג חדש של מנורות לילה נהדרות שאפשר להתמכר למראה שלהן – מנורת גלקסיה. מדובר בעצם בדגם מוקדם של כוכב לכת שמאיר באור עדין ועמום, ממש כאילו יש כוכב לכת זעיר שזורח בתוך החדר

 

מי שחשב שמנורות הן לא מתנה ראויה או מכובדת מוזמן להכיר סוג חדש של מנורות לילה נהדרות שאפשר להתמכר למראה שלהן – מנורת גלקסיה. מדובר בעצם בדגם מוקדם של כוכב לכת שמאיר באור עדין ועמום, ממש כאילו יש כוכב לכת זעיר שזורח בתוך החדר. 

מי שממילא עושה שימוש במנורת לילה וצריך אור קטן בזמן שעות השינה שלו – יכול למצוא מנורה זאת כפריט שימוש וגם מרהיב ביופיו. לא חייבים להתפשר על מנורה משמימה, כזאת שרק פולטת אור ללא שום צורה יפה או כזאת שלא מתאימה לעיצוב של כלל החדר. מנורות גלקסיה וירח הן מתנות נהדרות כי הן בדיוק ההיפך ממחשבה רגילה ובנאלית על מתנה – הן ייחודיות, יפות במיוחד, מקוריות במחשבה עליהן והן בעצם חפצים שימושיים שלא רואים בכל מקום. כל אלה היתרונות שלהן וללא ספק מי שיקבל אותן כמתנה ישמח ויופתע כאחד.

מנורה מיוחדת שהופכת את החושך לידיד

לכל מנורה יש את האפקט שלה בזמן שהיא זוהרת בחושך. מנורת ירח עם תמונה אישית תהפוך את עצמה לפנס עם תמונה מרהיבה, כזאת שהדמויות שמודפסות עליה יהפכו להצגה של ממש. האור יהיה יפה ונעים, עמום ולא חזק מדי וההדפסה של התמונה תיראה בדיוק כפי שהייתה התמונה נראית לו באמת הייתה מוטבעת על גבי פני השטח של הירח בעצמו מחוץ לחלון. אם כך, אפשר לדמיין ירח מוקטן שמונח על מעמד מעץ בתוך החדר אבל בחושך לא רואים את המעמד. התוצאה – ירח בזעיר אנפין שפשוט מאיר את החדר, שוטף את התמונה בדיוק במקומות הנדרשים והופך את תאורת הלילה הנעימה לאישית וייחודית, כזאת שאין לאף אחד אחר. אם כבר מחפשים רעיון למתנה – הרי שמנורות ירח (עם או בלי הקדשה אישית) או גלקסיה – יכולות להתברר כבחירה לא רק מתאימה, אלא מושלמת! אף אחד לא מצפה לקבל במתנה מנורת גלקסיה מיוחדת, אישית וייחודית אז אפשר רק לדמיין כמה הפתעה תהיה עם קבלת המתנה.

למי מתאימה מנורת ירח או גלקסיה?

התשובה לשאלה זו פשוטה במיוחד, שהרי מנורת לילה ייחודית ומרהיבה יכולה פשוט להתאים לכל אחד - לכל מגדר, לכל גיל, לכל שלב בחיים ואפילו כמתנה רומנטית. מדובר במחווה מרגשת מאד שלא תמיד מתאימה במהלך החיים ולכן אם מתעוררת ההזדמנות לקנות מתנה שתהיה גם יפה, גם תתרום לעיצוב של החדר וגם תהיה שימושית – הרי שכדאי מאד לתפוס את ההזדמנות בשתי ידיים. מרוב שהמנורה יפה ומיוחדת – מי שיקבל אותה כמתנה ימצא את עצמו גם באמצע היום סוגר את התריסים, מכבה את האור ויוצר חושך מוחלט, רק כדי להדליק את המנורה וליהנות מהאור שבוקע ממנה ומהיופי שלו.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים