חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מי הם עורכי הדין הפליליים המומלצים ביותר באיזור חולון-בת ים ב-2021?

 

בחירתו של עורך דין פלילי באיזור הערים חולון – בת ים, שייצג אתכם בהליך הפלילי, הוא אחת ההחלטות אם לא ה-החלטה הכי חשובה שתעשו במהלך ניהול הליך פלילי שעומד נגדכם. עורך הדין מהווה בדרך כלל את כף המאזניים בין תיק מוצלח לתיק פחות מוצלח שתוצאותיו הרות אסון. קחו בחשבון, כי עבודתו של עורך הדין הפלילי, בכל הנוגע לעבירה פלילית היא משמעותית ולעיתים, תקבע את עתיד המשפט וגם את עתידכם שלכם

 

ישנן כמה דרכים למציאת עורך דין, אשר יעניק לכם את השירות המשפטי הנדרש לכם להתמודדות עם ההליך הפלילי שמתנהל נגדכם. מומלץ אף לפנות לעורך הדין כאשר ישנו חשש כי הפעולה אותה אתם מתכננים לבצע עלולה להיות בלתי חוקית שתוביל להשלכות חמורות.  

מה העבירה?

חשוב, לפני שתפנו לעורך דין פלילי באיזור בת ים – חולון, כדאי להבין באיזו עבירה אתם מואשמים ומה למעשה חושדים שביצעתם ואשר אינו תואם את החוק במדינה. ההגדרה או ההבהרה של סעיף העבירה - חשוב מאד. לעיתים תזומנו לחקירה מבלי להבין על מה ולמה או מה עשיתם שהוביל למצב שבו אתם מוצאים עצמכם אזוקים בחדר חקירות שבתחנת המשטרה אבל לרוב, ועל פי החוק, החוקר המשטרתי יהיה חייב לומר לכם במה אתם חשודים בזמן שהוא מקריא לכם את זכויותיכם.  

מעורבים נוספים

חשוב מאד להיזכר בכל מעורב שהיה במקרה שלכם. למעשה, כל מי שיכול לשפוך מעט אור על המקרה ולהציגו בזווית שתתאים יותר לגירסה שלכם. לעיתים, תזכרו בשותף נוסף לעבירה שהמשטרה טרם הגיעה אליו, וכאן מוטב שתיידעו את עורך הדין שאולי יוכל להגיע אליו לפני מערכת אכיפת החוק. נסיון להיזכר ברשימת מעורבים חשובה גם במקרים בהם אתם בטוחים שהגעתכם לתחנת המשטרה נעשתה בעקבות או בגלל עדותו של אדם אחר אשר הפליל אתכם בביצוע עבירה כלשהיא.  

אילו ראיות קיימות?

שימו לב שעל מנת להרשיע אתכם, המשטרה תצטרך להשתמש באיסוף ראיות והצגתן לשופט על מנת שזה יאמין, כי בוצעה עבירה על ידכם. כאשר נודע לכם על פתיחה בחקירה, עליכם לשים לב אילו ראיות יש לתביעה. אם בוצע חיפוש בבית, נסו להבין מה בדיוק מצאו או אם ידוע לכם על ראיה שעלולה להיות קריטית, ובכל מקרה ידעו את עורך הדין על מנת שיוכל להגיע אליה. זה נכון, בחקירה פלילית יש חשיבות עליונה להודאתו של החשוד אבל תתפלאו לשמוע, כי גם במקרה שבו החשוד הודה במעשה והראיות מסביב לא תאמו את העדות, ניתן תמיד יהיה לטעון, כי ההודאה "הוצאה" בדרכים שהשתיקה יפה להם.  

החקירה המשטרתית

הגעתם לחקירה והתיישבתם במשרדי החקירה בתחנת המשטרה. שימו לב לכל דבר שנאמר ונסו לברר כמה שניתן לגבי העבירה בגינה הנכם חשודים. עם הגעתכם יחל המחול המוכר של החוקר והנחקר שמתחיל בהקראת זכויות. אותן זכויות הן הכלים שלכם להתמודדות עם מה שקורה ועם האשמות כלפיכם. ראשית יסביר החוקר, כי בידיכם הזכות לשמור על שתיקה ולא לדבר או לומר כל דבר שעלול להפליל אתכם. שנית, וחשוב מכך, עומדת לכם הזכות להתייעץ עם עורך דין פלילי - זכות שניתנת בכל שלב בחקירה. רצוי שתתחילו כבר בהתחלה את הייעוץ עם עורך הדין, על אף שבשלב הראשוני יש פחות כלים אפשר לעבוד איתם. כלומר, מומלץ לשמוע קודם כל את האשמות נגדכם ולהבין במה בדיוק המשטרה רוצה מכם ורק אז לדבר עם עורך דין ולהסביר לו את שאירע.  

שימוע לפני הגשת כתב אישום

שימו לב שזהו שלב שהרבה מקלים בו ראש ולא מייחסים אליו חשיבות, אבל מדובר באחד הכלים הטובים ביותר שיש כדי למנוע משפט מיותר. שימוע מתקיים כאשר המשטרה חושדת שבוצעה עבירה חמורה, ועוד קודם לכתב האישום היא מעוניינת להציג לנחקר את אישומו. כאן ישנו תפקיד מפתח לעורך הדין הפלילי, שכן ביכולתו להפוך את הקערה על פיה כדי שכתב האישום לא יגיע בכלל. על עורך הדין הפלילי להוכיח, כי נפלה טעות ופגם בחקירת המשטרה והיא לא טיפלה באירוע כראוי ומכאן שהיא איננה יכולה להסתמך על הראיות שאספה בצורה הזו על מנת להרשיע או להאשים אתכם.  

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים