חיפוש
 
לדף הבית >>     בית המשפט >>

רשלנות רפואית נוכח התעלמות מאבחנה רפואית קיימת

 

נתקלתם במצב של רשלנות רפואית תוך התעלמות מהאבחנה רפואית של בעיה קיימת, בתוספת יחס מזלזל מצד המערכת, יש בהחלט מה לעשות בנידון! על כך ועוד בטור המצורף...

 

 

שלום רב, בעקבות אבחנה של rsd ע”י ראומטולוג מומחה נשלחתי למרפאת כאב לטיפול. הרופאים שם (נבדקתי אצל 3 רופאים שונים) החליטו משום מה שאין לי rsd ובהסבר התעלמו מהתסמינים שיש לי ורשמו שהדבר היחיד שיש זה ”כאבים מידי פעם” ושלדעתם זה לא rsd. היחס המזלזל עלה מדרגה כשהטיפול שהוצע לי בבדיקת רופא האחרונה הוא לראות סרט ילדים ולקרוא ספר שיסבירו לי שהכאבים סתם בראש שלי. האם רופא כאב יכול להתעלם ככה מאבחנת רופא מומחה? האם יש עילה לתלונה או תביעה נגד הרופא או המרפאה בשל ההתעלמות מהמומחה, האבחנה השגויה שכין לי כלום והיחס המזלזל? * יש לציין כי נבדקתי לאחר מכן אצל מומחה נוסף שטען שאין ספק שאבחנת המומחה היא נכונה והיה המום לחלוטין מסיטואציה זו.


המקרה שלך מעלה את יהירות של רופאים שלא מומחים בתחומם לאבחן מחלות ולהחליט על טיפול במחלות שאין הן בתחום מומחיותם. רופא כאב אינו מומחה בתחום הריאומטולוגיה ואינו רשאי לבטל אבחנה של רופא ריאומטולוג. התנהלות זו היא בניגוד לכללי האתיקה של הרופאים וניתן להתלונן עליו למשרד הבריאות ולועדת האתיקה.

בנוגע לתביעה - אם נגרם נזק גוף או החמיר בעקבות אי מתן טיפול אז בהחלט ניתן להגיש תביעה על הנזק שנגרם.

אשמח לענות על שאלות נוספת אם יש.

יש לכם עוד שאלות לניסן מנו עו”ד רשלנות רפואית, נזקי גוף? כנסו!

הפייסבוק שלי  

0502375955    www.mano-law.co.il

*התמונה הראשית באדיבות האתר: Freepik

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים