מערכת חדשה של טפסים מקוונים לנוחות התושבים
אגף ההכנסות בעיריית חולון העלה מערכת חדשה של טפסים מקוונים לנוחות התושבים
מתקווננים אליך
אגף ההכנסות בעיריית חולון העלה מערכת חדשה
של טפסים מקוונים לנוחות התושבים
רוצים למלא בקשות להנחה בארנונה? לעדכן הוראות קבע? לבקש פטורים שונים מתשלום ארנונה או לבקש החלפות של דיירים?
אגף ההכנסות בעיריית חולון העלה מערכת חדשה של טפסים מקוונים לנוחות התושבים, המאפשרת עדכון אוטומטי של מערכות הליבה וחוסכת מהתושבים את ההגעה הפיזית לבניין העירייה.
יצוין, כי אין צורך בהדפסת המסמכים אלא רק בהצמדתם לבקשה ושליחתם בלחיצת מקש. בסיום מילוי הטופס יישלח מייל לתושב המאשר את קליטת הבקשה ברשות ובסוף התהליך התושב יקבל אישור בדוא"ל או במסרון.
בנוסף לנוחות ולחיסכון בזמן, השירות הדיגיטלי באמצעות הטפסים המקוונים תורם להפחתה בהדפסת נייר ובכך שומר על הטבע ועל איכות הסביבה.
הקישור לטפסים המקוונים
https://www.holon.muni.il/
בברכה,
נורית בייסקי
דוברת עיריית חולון
טל’: 5027334/5