חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

הדברה בחולון נגד פשפשי מיטה - ככה עושים את זה נכון

 

פשפשי מיטה הם אחד הסוגים המציקים ביותר של חרקים. סיבה אחת היא שהם ניזונים מדם של בני אדם ולמרבה הצער יש להם תיאבון גדול

 

פשפשי מיטה הם אחד הסוגים המציקים ביותר של חרקים. סיבה אחת היא שהם ניזונים מדם של בני אדם ולמרבה הצער יש להם תיאבון גדול. סיבה שנייה היא היכולת שלהם להתחבא במקומות כאלה שקשה מאוד לגלות אותם בלי ניסיון מקצועי, ועוד סיבה היא שהם מתרבים מאוד - נקבת הפשפש מטילה במהלך החיים שלה עד 300 ביצים. התעוררתם בבוקר עם סימנים של עקיצות בפנים, בגב, בזרועות ובעוד מקומות בגוף? כדאי להזמין מיד חברת הדברה בחולון.

איפה מסתתרים פשפשי המיטה?

הם אמנם נקראים פשפשי מיטה, אבל הם יכולים להסתתר במגוון רחב מאוד של מקומות. למשל, בתוך חורים קטנים ונסתרים בקירות. או בתוך הריפודים של הספה, בחריצים ברגליים של שולחן פינת האוכל ואפילו בשקעים חשמליים. למעשה כל מדביר מקצועי יוכל לספר לכם על מקומות מפתיעים במיוחד שבהם התגלו החרקים מוצצי הדם.

בהתאם השלב הראשון של הדברת פשפשי מיטה בחולון הוא סריקה מקיפה בבית - כדי למצוא את כל מקומות המחבוא שלהם.

טיפול מקיף בכל גלגולי החיים של הפשפשים

הדברות בחולון נגד פשפשים הן מאבק מורכב מאוד. מעבר לעובדה שקשה למצוא אותם, חשוב מאוד לפעול גם נגד הפשפשים הבוגרים, גם נגד הביצים שלהם (שגם אותן הם יודעים להחביא) וגם נגד הנימפות - שלב החיים שבין ביצה לבין פשפש מיטה בוגר.

בהתאם הדברת פשפשים בחולון כוללת גם שאיבה בעוצמה גבוהה במיוחד בכל המקומות הנגועים והחשודים כנגועים, גם שימוש בקיטור בטמפרטורה של לפחות 60 מעלות (בעיקר כדי להשמיד את ביצי פשפשי המיטה) וגם ריסוס. במסגרת הריסוס מפזרים בבית גם חומרים מעכבי גדילה, כדי שאם יש ביצים ששרדו את הקיטור הן לא יוכלו להמשיך להתפתח ולהפוך לפשפש בוגר.

איך להיערך להדברת פשפשים בחולון?

כשמזמינים חברת הדברה בחולון עם ניסיון ותודעת שירות מפותחת כמו למשל הדברות מיכאל ובוריס מקבלים הנחיות מפורטות לקראת הגעת הצוות. דגש חשוב אחד הוא לכבס בגדים ומצעים שעלולים להכיל פשפשים. הכביסה צריכה להיות בטמפרטורה של לפחות 60 מעלות כדי לוודא את המתת החרקים. 

בנוסף תתבקשו לפנות חפצים שונים וייתכן שגם ארונות, ולמצוא מקום לשהות בו במשך מספר שעות אחרי ההדברה.

התנהגות אחרי הדברת פשפשי מיטה - דגשים חשובים

פרק הזמן שבו תצטרכו לשהות מחוץ לבית משתנה בהתאם לחומרים הספציפיים שבעזרתם מתבצעת ההדברה, וגם בהתאם למידת הרגישות שלכם - לילדים קטנים, חיות מחמד, נשים בהריון וכו’ מומלץ לחזור הביתה אחרי פרק זמן ארוך יותר.

דגש נוסף הוא אוורור מלא של הבית לפני שנכנסים אליו. כמו כן חשוב להימנע משטיפת הבית במשך 72 שעות, כדי לאפשר לחומרי ההדברה לבצע את הפעולה הרצויה. לעומת זאת כן רצוי לעבור על משטח העבודה במטבח עם מטלית לחה וכך גם על השולחנות - כדי שעליהם לא יהיו שאריות של חומרים אגרסיביים.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים