חיפוש
 
לדף הבית >>     בית המשפט >>

נפילה והחלקה במתחם הקניון

 

על פי פסקי דין רבים של בתי המשפט על בעלי הקניונים ( ולא רק כל בעל מבנה שמזמין לקוחות לבקר אצלו) חייבים לדאוג לשלמות גופו של המבקרים במתחמים שלהם למנוע מבעוד מעוד כל מכשול שעלול להביא לפציעה של המבקרים.

 

שלום לך, אני אישה מבוגרת, ולפני כמה ימים נסעתי לקניון עם נכדי. כאשר הסתובבתי בין החנויות פתאום איבדתי שיווי משקל והחלקתי על הרצפה שהייתה לחה לגמרי. כאשר ניסיתי לקום, לא הצלחתי ונזקקתי לטיפול רפואי. נכדי שהיה איתי אמר לי שהמנקה של הקניון כנראה עבר שם קודם, כי הוא ראה אותו באזור. את מי צריך ואפשר לתבוע ? 

 

שאלתך מעלה מקרים רבים של פציעות מבקרים בקניונים.
על פי פסקי דין רבים של בתי המשפט על בעלי הקניונים ( ולא רק כל בעל מבנה שמזמין לקוחות לבקר אצלו) חייבים לדאוג לשלמות גופו של המבקרים במתחמים שלהם למנוע מבעוד מעוד כל מכשול שעלול להביא לפציעה של המבקרים. במקרה שלך מכשול מהווה גם רטיבות או לחות שגרמה לפציעה ומקרה זה היה על בעלי הקניון לדאוג להסרת הלחות או רטיבות או לפחות לשים שלט ולגדר את מקום הרטיבות עד שיתייבש.
בדרך כלל תביעות כאלו מוגשות נגד בעלי הקניונים וככל שהם חושבים שהחברה המנקה היא זו שאחראית לפציעה אז הם מצרפים אותה לתביעה ו"מגלגלים" את האחריות אל חברת הניקיון. בתי המשפט בדרך כלל פוסקים שהאחריות היא משותפת הן של בעלי הקניון (שהיו צריכים להשגיח ולפקח על חברת הניקיון) והן של חברת הניקיון שהייתה צריכה להסיר את המכשול.
אשמח לענות על שאלות נוספות אם יש.

יש לכם עוד שאלות לניסן מנו עו”ד רשלנות רפואית, נזקי גוף? כנסו!

הפייסבוק שלי  

0502375955    www.mano-law.co.il

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים