חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

חברת ענב (ENAV): כללי זהב בתהליכי פינוי בינוי 

 

כשמדובר בנושאים כמו התחדשות עירונית ופינוי בינוי, יש כמה כללים שאפשר לקרוא להם כללי זהב. אם תקפידו על כללים אלו וגם תסתייעו באנשי המקצוע המתאימים, גם אתם תוכלו לשדרג את איכות חייכם

 

כשמדובר בנושאים כמו התחדשות עירונית ופינוי בינוי, יש כמה כללים שאפשר לקרוא להם כללי זהב. אם תקפידו על כללים אלו וגם תסתייעו באנשי המקצוע המתאימים, גם אתם תוכלו לשדרג את איכות חייכם. ולבסוף, זה בדיוק מה שמציעה לנו ההתחדשות העירונית ופרויקטים של תמ"א 38 – שדרוג איכות החיים. 

כשמדברים על שדרוג איכות החיים ותהליכי פינוי בינוי, חובה לציין שהתהליכים האלו עשויים להיות מורכבים. לא פעם, תהליכי התחדשות עירונית יכולים להיתקע באמצע הדרך. זאת, לרוב כתוצאה מכך שיזמים פושטים רגל ואינם יכולים יותר להוביל את הפרויקט. מה נשאר לנו במקרים אלו? נשארים דיירים זועמים ובניין שנראה קטסטרופה. בכדי להימנע ממצבים כאלו, הכנו עבורכם כמה כללי זהב בתחום של פינוי בינוי, תמ"א 38 והתחדשות עירונית. 

קבלו את האישור העקרוני (ובכתב) של הדיירים לתהליך 

תהליכי ההתחדשות העירונית תופסים תאוצה בשנים האחרונות בארץ, אנחנו עדים לכך בערים רבות ברחבי ישראל. יחד עם ריבוי הפרויקטים הללו, מגיעות גם הסכנות. למשל, בחירה בחברה לא מספיק מקצועית להובלת תהליכי הפינוי והבינוי. 

על פי המומחים של חברת ענב ENAV – התחדשות עירונית, יש כמה כללי זהב שחשוב לעקוב אחריהם. דבר ראשון, חשוב לבדוק שאכן כל הדיירים בעד התהליך המיוחל. אם כל הדיירים בעד להחל בתהליך של ההתחדשות, יהיה חשוב לקבל הסכמה בכתב. 

מה הצעד הראשון אל מול הדיירים בבניין? 

בתור צעד ראשוני, תנסחו בעצמכם כתב-הסכם כללי אשר מעיד על כוונות הדיירים לתמוך בפרויקט ההתחדשות העירונית. לאחר מכן, יהיה חשוב גם לנסח מכתב כזה יחד עם הסיוע של עורך דין פינוי בינוי. כשסקרנו חברות פרטיות להובלת תהליכי פינוי בינוי, נתקלנו בחברת ענב. 

לפי מומחי ENAV, החברה הפרטית שמובילה את תהליך ההתחדשות צריכה גם לדאוג לכך שעורך דין ילווה את התהליך. אם אתם מסתייעים בחברה מקצועית דיה, היא תוכל לספק לכם גם שירותים משפטיים. עצה מאיתנו, תמיד יהיה כדאי להסתייע באנשי המקצוע המומלצים ביותר בתחומים האלו. 

תהליכים מורכבים של פינוי בינוי מצריכים סיוע מקצועי 

מאחר שהתהליכים של פינוי בינוי עשויים להיות מורכבים למדי, אתם צריכים מומחים לצידכם. אל תתפשרו על דבר מלבד מומחיותם של אנשי מקצוע, זה מה שבסופו של דבר יוביל לצליחה נכונה של הפרויקט. תמנו נציגות דיירים, תמנו עורך דין (או מטעמכם או מטעם חברה מקצועית) וצאו לדרך. 

בסופו של דבר, התהליכים האלו אכן יכולים לשדרג משמעותית את איכות החיים של הדיירים. זאת, בהנחה שצולחים אותם בצורה נכונה ועם סיוע מקצועי. אם מרגיש לכם שהגיע הזמן לשדרג את איכות חייכם, ייתכן שאכן הגיע הזמן לנקוט בצעדים. בסופו של יום, התהליכים האלו של התחדשות עירונית אכן מורכבים, אבל הם עשויים להיות שווים את המורכבות הזו. 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים