חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

האם לספר את האמת לעורך דין פלילי?

 

אנשים רבים החשודים בעבירות פליליות נוטים להסתיר דברים, מחשש שמא אותן נסיבות יכולים לגרום להפללתם הישירה והרשעה בכתב אישום

 

אנשים רבים החשודים בעבירות פליליות נוטים להסתיר דברים, מחשש שמא אותן נסיבות יכולים לגרום להפללתם הישירה והרשעה בכתב אישום.

לכן, הם בוחרים להסתיר את המידע גם מעורך הדין המלווה אותם במהלך את הדרך, יש להכיר בעובדה כי הסתרה של נסיבות אלו לא תמיד היא הדבר הנכון לעשות, מכיוון והמשטרה יכולה להגיע לנתונים ומידע מוסתר זה במגוון דרכים, הסנגור המייצג לא ידע כיצד להתמודד עם מידע זה ולכן בניית קו ההגנה של הסנגור מסתמכת על איסוף המידע הרב ביותר שניתן להגיע אליו.

ראשית יש להבין כי עליך לשכור עורך דין פלילי בחולון אם אתה מואשם בתיק פלילי. ברוב המקרים, נאשמים וחשודים מעט לא בטוחים אם לספר את כל האמת לעורכי דינם או לא. הסיבה לכך היא שחלקם חושבים שכאשר הם משוחחים על הכל עם עורך הדין, הם יתקשו להשיג את התוצאות הרצויות להם.

המחשבה שאדם יספר את הצד שלו, לרבות הסתרת פרטים מסנגורו הם אלו שיעזרו לעורך הדין לבנות קו ההגנה הרצוי לו, חשיבה זאת שגויה בעיקרה ויכולה להוביל לאסון.

ברוב המקרים ובאישומים חמורים, עורכי דין אינם רשאים ליצור טכניקות ואסטרטגיות מלאות לזכייה ובדחיית התיק, אלא אם כן לקוחותיהם מוסרים הצהרות מלאות על הפשע שקרה. במובן זה, עליך לעזור לעורך הדין הפלילי שלך להגיע לאסטרטגיה יעילה להגנה על זכויותיך על ידי אמירת כל האמת.

עורכי דין מתחלפים

אם אתה מרגיש שעורך הדין שלך לא מסוגל לייצג אותך בבית המשפט, אולי בגלל שאתה חושב שהניסיון שלו כעורך דין אינו מספיק כדי לייצג אותך בבית המשפט, אז אתה יכול לשקול לשכור את שירותיו של עורך דין חדש שלדעתך הוא מקצועי וידע יותר כיצד להתמודד עם התיק.

ניתן להחליף עורך דין על ידי ביצוע תהליך קל ופשוט. אם אתה הולך בדרך זו, שים לב כי בחירת עורך הדין הטוב ביותר היא אחת ההחלטות החיוניות שעליך לקבל כאשר מוגש נגדך כתב אישום. מלבד זאת, צריך להתחשב באמינות של עורך הדין אשר מטפל בתיק שלך.

כשאתם מתכננים להחליף עורך דין, עליכם לשים את חתימתכם במסמך "סמכות לעילוי". אתה יכול לקבל מסמך זה מהסנגור המייצג החדש שלך. כמו כן, הם אלו שישלחו את המסמך החתום לעורך הדין הקודם מטעמכם. זו תהיה גם ההזדמנות שלהם לאסוף את החומרים הדרושים בנוגע למקרה שלך.

במקרה שיש לך יתרת תשלום שנותרה עם עורך הדין הקודם שלך, דאג לשלם לו כדי לעבור תהליך חלק יותר של החלפת עורך דין. וודא כי הכל הוסדר עם עורך הדין הקודם שלך לפני שאתה שוכר עובד חדש.

סיכום

עליך לשכור עו"ד פלילי אם אתה מואשם בעבירה חמורה. כדי לנצח או לדחות את התיק, עליך לספר לעורך הדין שלך כל מה שלדעתך יכול לעזור לך במקרה שלך. לכן, אם אתם תוהים אם מומלץ לומר את כל האמת בייעוץ עם עורך דין פלילי, התשובה היא חיובית.

המאמר באדיבות משרד עורכי דין פליליים פריים

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים