חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

עורך דין ביטוח לאומי למיצוי כל הזכויות

 

ביטוח לאומי כשמו כן הוא. מדובר כאן על ביטוח אליו אנו, בתור אזרחים מפקידים מעט כף בכל חודש על מנת להבטיח כי במידה ולא נוכל לעבוד משלל סיבות: נפשיות, פיזיות או משפחתיות, נקבל סכום כסף שיעזור לנו להמשיך לחיות על אף הנסיבות שהביאו אותנו למצב בו איננו יכולים יותר לעבוד

 

ביטוח לאומי כשמו כן הוא. מדובר כאן על ביטוח אליו אנו, בתור אזרחים מפקידים מעט כף בכל חודש על מנת להבטיח כי במידה ולא נוכל לעבוד משלל סיבות: נפשיות, פיזיות או משפחתיות, נקבל סכום כסף שיעזור לנו להמשיך לחיות על אף הנסיבות שהביאו אותנו למצב בו איננו יכולים יותר לעבוד.

ביטוח לאומי הוא המצאה חדשה יחסית. רק לפני משהו כמו מאה חמישים שנה, למרבית מאוכלוסיית העולם לא הייתה רשת ביטחון כדוגמת ביטוח לאומי שתשמור עליהם ותגן עליהם גם אם לא יוכלו לעבוד. ביטוח לאומי שמנוהל על ידי מוסדות המדינה הפך פופולארי בתום מלחמת העולם השנייה ומאז, מעטות המדינות המתקדמות שלא מספקות הגנה כלשהי מפני הגרוע מכל.

ביטוח לאומי הוא גוף השייך למדינה. בשנות החמישים נקבע בכנסת ’חוק ביטוח לאומי’ שהקים את המוסד הלוקח מאתנו כל חודש סכום כסף מסוים על מנת לחלק קצבאות לאלו שלא יכולים לעבוד ולנו, במידה ואנו נגיע לרגע בו נזדקק לכך.

אלא, שכמו בכל מוסד השייך למדינה, גם כאן אנו מדברים על מערכת בירוקרטית הנשענת על חוקים. שני הגורמים הללו מביאים לא פעם אזרחים רבים להימנע מלקבל את כל המגיע להם על פי חוק בעקבות ייאוש מהמערכת.

מה תפקידו של עורך דין ביטוח לאומי

עורך דין ביטוח לאומי הוא האיש אליו ניתן לפנות במידה ואתם לא מצליחים לקבל את כל הזכויות המגיעות לכם מביטוח לאומי. האמת היא שבעולם מתוקן לא הייתם נדרשים להגיע לעורך דין כלל. הייתם יכולים פשוט לגשת למוסד לביטוח לאומי ולקבל את מה שמגיע לכם ללא בירוקרטיה מיותרת.

אלא, שאם יש דבר שלמדנו ממשבר הקורונה שפרץ ב- 2020 זה שהמוסד לביטוח לאומי הוא לא המקום היעיל בעולם. יתרה מכך, חשוב לזכור כי פעמים רבות החוק היבש לא מתאים לכל שלל המקרים שהמציאות מזמנת לנו על בסיס יום יומי.

עורך דין ביטוח לאומי מכיר את התחום לעומק. הוא מכיר את הפסיקה הישנה והחדשה כאחד ומכאן שיש לו את הכלים לפעול מול המערכת הבירוקרטית כדי שתוכלו לקבל ממש את כל מה שמגיע לכם על פי חוק.

אתם שילמתם כל חייכם כסף למדינה. אתם לא אשמים במצב אליו הגעתם ולכן אין שום סיבה שלא תקבלו את מה שמגיע לכם.

עורך דין ביטוח לאומי מכין אתכם לתהליך

המערכת הקרה של הביטוח הלאומי עומדת על וועדות. וועדות רפואיות שונות הן אלו שיחליטו האם תוכלו לקבל קצבאות נכות אם אתם נכי צה"ל, חליתם חלילה במחלה קשה ועוד.

כך שגם אם עורך דין ביטוח לאומי לא יכול לגשת לוועדה בעצמו, שכן הוא לא מושא הבדיקה, הוא יכול להכין אתכם ולהביא אתכם למצב בו תקבלו את כל המגיע לכם על פי חוק.

לבירור נוסף ותחילת תהליך מוזמנים ליצור קשר.  

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים