חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

החשד להתעללות בגורה- עברה את הניתוח בהצלחה

 

הגורה, בת השלושה חודשים, עברה ניתוח לאיחוי השבר ברגלה * כעת הועברה לשיקום ולאחריו תוצע לאימוץ * וגם: בית חם נמצא לכלבה שבעלתה הערירית נפטרה בביתה * מנהל השירות הווטרינרי: ”זו השליחות שלנו”.

 

החשד להתעללות בגורה- עברה את הניתוח בהצלחה

הגורה, בת השלושה חודשים, עברה ניתוח לאיחוי השבר ברגלה * כעת הועברה לשיקום ולאחריו תוצע לאימוץ * וגם: בית חם נמצא לכלבה שבעלתה הערירית נפטרה בביתה * מנהל השירות הווטרינרי: "זו השליחות שלנו"

חדשות טובות מהשירות הווטרינרי העירוני: הגורה, שעל פי החשד עברה התעללות, עברה בהצלחה ניתוח לאיחוי השבר. במקביל נמצא בית חם לכלבה שנאספה לאחר שבעלתה, תושבת עיר ערירית, נפטרה בביתה.

כזכור, לפני כשבוע התקבלה במשטרה תלונה על צעיר שמתעלל בגורה בת שלושה חודשים. הכלבה הועברה לשירות הווטרינרי העירוני שם התגלה כי היא סובלת משבר ברגלה האחורית וכן בחבלות על גופה. כתב אישום הוגש נגד הצעיר ובקשה למעצר עד תום ההליכים. בעוד כעשרים יום, תוצע הגורה לאימוץ.

כלבה שכבר מצאה אימוץ היא טופי, הכלבה שנאספה מביתה של תושבת עיר ערירית שנפטרה בשבוע שעבר בביתה. מתנדבת בשירות הווטרינרי אימצה אותה לביתה. היא בת עשר וסובלת מנוקלאר סקלרוזיס, סוג של קטרקט בעיניים. מדובר בכלבה רגועה ונעימה מאוד.

אגב, באותה דירה מצאו עובדי השירות הווטרינרי גם חתולה גזעית מבוגרת, שככל הנראה, נבהלה מההמולה שהייתה והתחבאה. בשירות מחפשים בית גם לחתולה.

מנהל השירות הווטרינרי, ד"ר יהונתן אבן צור, אמר: "לצערי אנחנו נתקלים בלא מעט מקרים עצובים, של בעלי חיים שהוזנחו או שפגעו בהם, או כלבים שגורלם הוביל אותם להישאר ללא משפחה. השליחות שלנו להעמיד אותם על הרגליים, גם בריאותית וגם נפשית ולמצוא להם בית חם ומחבק".

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים