חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

זינוק לא בריא - 34 תושבים נמצאו חיוביים מאז אתמול

 

בשל עלייה במספר התושבים החיוביים לנגיף מודיעין מכבים רעות היא עיר צהובה. היום התווספו 34 תושבים שנמצאו חיוביים לנגיף. מהרשימה הוסרו תושבים שהחלימו ואנשים שאינם מתגוררים בעיר - לכן, נכון להיום יש בעיר 97 תושבים, המוגדרים חיוביים לנגיף. אנו מאחלים לכולם בריאות והחלמה מהירה!

 

בשל עלייה במספר התושבים החיוביים לנגיף מודיעין מכבים רעות היא עיר צהובה. היום התווספו 34 תושבים שנמצאו חיוביים לנגיף. מהרשימה הוסרו תושבים שהחלימו ואנשים שאינם מתגוררים בעיר - לכן, נכון להיום יש בעיר 97 תושבים, המוגדרים חיוביים לנגיף. אנו מאחלים לכולם בריאות והחלמה מהירה!

מבדיקות הנעשות על ידי העובדות בחמ"ל הקורונה העירוני עולה, כי רוב התושבים המאומתים החדשים הם תושבים שנדבקו ככל הנראה בעבודה או במפגשים חברתיים ולאחר מכן הדביקו את בני המשפחה שלהם ואת הילדים שלהם.

אנו מבקשים ממכם כי אם יש תסמינים, אנא היכנסו לבידוד גם משאר בני הבית עד לקבלת תוצאה, הימנעו מאירועים משפחתיים והקפידו על הכללים היטב. שומרים על סבא וסבתא, על הילדים, שומרים על יקירינו.

תלמידים מבתי הספר מו"ר, ניצנים, עירוני ה’ ורעים נמצאו חיוביים לנגיף. התלמידים ואנשי הצוות הרלוונטיים קיבלו הנחייה להיכנס לבידוד.

אשת צוות בגן טל יחד, נמצאה חיובית לנגיף. ילדי הגן ואנשי הצוות נכנסו לבידוד.

גן חסידה נכנס לריחוק מניעתי עקב הורה של ילדה שנמצא חיובי לנגיף. ילדי הגן והצוות יהיו בריחוק עד לתוצאת הבדיקה של הילדה שלאחריה יוחלט אם להשיבו לפעילות או להמשיך בבידוד.

שימו לב למועדי הבדיקות השבוע, ללא הפניה להולכי רגל: יום רביעי 16.12.20 בשעות 16:00 – 20:00 רחבת היכל התרבות, עמק דותן 49. ניתן להגיע גם בתחבורה ציבורית בקווים העירוניים: 50, 51, 53, 54, 59. שימו לב אם אתם נדרשים בבידוד או אם יש לכם תסמינים - לא ניתן להגיע לבדיקה להולכי רגל. אנשים הנמצאים בבידוד מחויבים להיבדק רק במתחמי "היבדק וסע".

בדיקות במתחם הדרייב אין בעמק האלה של פיקוד העורף: ביום חמישי 17.12.20 בשעות 12:00 – 20:00 ובשבת 19.12.20 בשעות 14:00 – 21:00. במגרש החנייה של פארק המים והספורט בעמק האלה – נסיעה עם וויז . הבדיקות ללא צורך בהפניה. יש להביא תעודה מזהה.

הבדיקות נועדו לאתר אנשים שאין להם תסמינים וכן לאנשים בבידוד. ימים, שעות ומיקומי הבדיקות בכל הארץ מתפרסמים באתר פיקוד העורף – לחצו כאן

שימו לב! מתווה הרמזור קובע את אופי פעילות מערכת החינוך המקומית: כל עוד צבע העיר יהיה ירוק או צהוב מוסדות החינוך יפעלו בהתאם להנחיות הקורונה. במידה וצבע העיר יהיה כתום או אדום ניאלץ לא לפתוח את בתי הספר לתלמידי כיתות ה’ עד י"ב.

לכן, עלינו להמשיך ולפעול על פי הנחיות משרד הבריאות, לא לצאת מהבית אם מרגישים הלא טוב ולא נשלח את ילדינו למוסדות החינוך אם יש חשש שהם חולים, או שבאו במגע עם אדם שאובחן חיובי לקורונה רק כך נוכל למנוע את התפשטות הנגיף ולהשאיר את מוסדות החינוך פתוחים.

רוצים להישאר ירוקים? הקפידו על הכללים. עוטים מסיכה, שומרים מרחק, שומרים על ההיגיינה. רק כך נוכל לקטוע את שרשרת ההדבקה מאחד לשני.

ניתן להתעדכן בכל עת בנתוני התחלואה בעיר באמצעות אתר העירייה – לחצו כאן על הקישור

אנו מאחלים לכל תושבי העיר חג חנוכה שמח!

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים