חיפוש
 
לדף הבית >>     כלכלה עסקים וקריירה >>

מה בין טופס 101 להנהלת חשבונות נכונה

 

מהו טופס 101, ומדוע הוא חושב על מנת להתנהל נכון מבחינה עסקית, על כך בכתבה של מיכל שלום, בעלת פורום בתחום הנהלת חשבונות. להמשך קריאה- כנסו...

 

 
מה בין טופס 101 להנהלת חשבונות נכונה
 
עובדים בשני מקומות עבודה או יותר?

חשוב שתוודאו שמילאתם בכל אחד מהם טופס 101, בהתאם.
טופס 101 הוא טופס שממלא כל עובד שכיר חדש, בחברה בה הוא מתחיל לעבוד. במידה ואתם עובדים ביותר ממקום אחד, חשוב מאוד לציין זאת על גבי הטופס, בכל אחד ממקומות העבודה, על מנת שתהליך תיאום המס יהיה מדויק ותקין, ולעיתים אף יקנה לכם החזרי מס, שיכולים להיות משתלמים מאוד, בתקופה הזו, המלאה בחוסר יציבות כלכלית.
 
 
 
 
 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים