חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות חולון בת ים >>

גם השבת: מתחם היבדק וסע בחולון

 

שבת שלישית של ”היבדק וסע” לבדיקות קורונה  ללא הפניית רופא. בנוסף ייפתח ביום שלישי ”היבדק ולך” ב”בריזה”. ראש העיר מוטי ששון: ”התחלואה אמנם ירדה וחולון הפכה לירוקה ואולם עוד דרך ארוכה לפנינו. חשוב שכמה שיותר תושבים ייבדקו, גם אם אינם סובלים מתסמינים, וזאת על מנת ששרשרת ההדבקה בעיר תיעצר ונוכל לחזור במהרה לשגרת חיים רגילה עד כמה שניתן”

 

גם בשבת הקרובה, 24.10.20, יופעל מתחם "היבדק וסע" במחלף קוממיות על ידי פיקוד העורף ומד"א, בשיתוף עם עיריית חולון. בשתי השבתות האחרונות נבדקו במתחם למעלה מ-1,500 אנשים ובעיריית חולון קוראים לתושבים להגיע גם בשבת הקרובה על מנת שכמה שיותר ייבדקו ובכך תיעצר שרשרת ההדבקה בקורונה.

המקום ייפתח בשעה 16:00 ולבקשת שומרי השבת הורחבו שעות הפעילות עד לשעה 22:00 .

המתחם ממוקם במגרש החנייה של קריית הספורט - אצטדיון הכדורגל והאתלטיקה, סמוך למחלף הקוממיות ולקריית מיכה, מול בית העלמין "הדרום" שבגבול חולון ובת-ים.

על הנבדקים להגיע בכלי רכב, שממנו הם גם נבדקים (אין צורך לצאת מהמכונית).

בנוסף, ביום שלישי, 27.10.20, ייפתח בפעם השנייה מתחם "היבדק ולך" במרכז הספורט בריזה (רח’ אורנה פורת 5), בשעות 21:00-16:00. ניתן לחנות בחניית בריזה ובחניית המדיטק.

הנבדקים בשני סוגי המתחמים מתבקשים להצטייד בתעודה מזהה ובכרטיס קופת חולים. אורכה של הבדיקה קצר מאד והתשובות תגענה בתוך 72 שעות, כאשר תשובה שלילית מתקבלת באמצעות מסרון ותשובה חיובית נמסרת טלפונית על ידי נציגי לשכת הבריאות המחוזית או על ידי קופת החולים של הנבדקים.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים