חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

תחרות הצילום בחי כיף יוצאת לדרך

 

20 צלמים, חובבים ומקצועיים, יקבלו היום (ג’) גישה להיכנס לחי כיף בראשון לציון ולבטא את כשרונם בצילום. התמונות הנבחרות יוצגו בתערוכה מיוחדת. האירוע יתקיים בהתאם להנחיות ולהגבלות של משרד הבריאות

 

מאות צלמים בראשון לציון נענו לקול הקורא שפרסם החי כיף, אבל רק 20 הראשונים שנרשמו, יזכו להיכנס, לבד, למשך ארבע שעות ולקבל גישה לחצרות בעלי החיים. מדובר על תחרות הצילום הראשונה שבחי כיף בראשון לציון. התחרות פתוחה לצלמים מקצועיים וגם לחובבים שרוצים להעשיר את האינסטגרם שלהם.

החי כיף ייסגר היום למבקרים בשעה 16.00 ורק הצלמים והמטפלים ינכחו בגן החיות. הצלמים יקבלו גישה לחצרות בעלי החיים וילוו על ידי המטפלים. הצלמים יעבירו מחר את התמונות לחי כיף, שם וועדת השיפוט תדרג את התמונות, התמונות שיזכו לציון הגבוה ביותר יוצגו בתערוכה בשנה הבאה בבניין העירייה.

מנהלת החי כיף, ורד גבאי: "תחרות הצילום בחי כיף רק ממשיכה למנף ולהדגיש את העבודה הרבה הנעשית במקום לטובת בעלי החיים, וקהילת תלמידי בתי הספר מרחבי העיר הממשיכים גם בשנת הלימודים הנוכחית לפקוד את הגן וללמוד פרונטאלית את שעורי טבע ומדעים. תודה למאות הצלמים שנרשמו לתחרות, כבוד גדול לבעלי החיים בגן שיזכו לצילומים מיוחדים אשר יוצגו בתערוכה גדולה בקומות בניין העירייה בחודש מאי הקרוב". השעות שהוקצו לפעילות, מעניקה לצלמים הזדמנות לצילומי יום, שעות ערביים ולילה. בין היתר יוכלו הצלמים לתעד יונקים, עופות וזוחלים ייחודים כמו: ברבורים, פלמינגו, זברות איילים, קופים, שועלים, יעלים, איילים ועוד מגוון רחב של בעלי חיים.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "שמח על ההיענות הרבה ועל הזכות של הצלמים לקחת חלק בתחרות ולחשוף את יופיין של החיות במתחם. לאור הפניות הרבות וההיענות בחי כיף בוחנים קיום תחרות נוספת בהמשך."

כזכור, בתקופה האחרונה החי כיף עבר שדרוג משמעותי: נעשו עבודות אחזקה, המקום שודרג ונבנו חצרות ואזורים חדשים : חצר חוטמנים, אוויאר חדש ורחב ידיים לקופי הלאמור וחצר היעלים הישנה שנהרסה ובמקומה נבנות שתי חצרות חדשות, האחת לטובת היעלים שיחזרו במהרה לביתם החדש, והשנייה לטובת זוג צבאים שהגיעו לחי כיף.

המשנה לראש העירייה, עידן מזרחי, המחזיק תיק החי כיף, אמר: "אחרי עבודה מאומצת והשקעה אדירה, אנחנו גאים ושמחים לחשוף את החי כיף המחודש ואני בטוח שהצלמים יתפסו רגעים נהדרים בעדשת המצלמה. אני מקווה שהצלמים יחשפו את כישרונם ויגלו את היופי בחי כיף".

החי-כיף בראשון לציון מארח למעלה מ- 130 אלף מבקרים בשנה ולפחות מחציתם מגיעים מערים שונות ברחבי המדינה. בחי כיף נמצאים 700 בעלי חיים ממינים שונים.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים