חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

הרכבת הקלה: ראש העיר ומנכ”ל נת”ע סיירו בעיר

 

ראש העיר רמי גרינברג יחד עם גורמי המקצוע במינהל ההנדסה ובאגף התנועה ברשות ערכו היום (26.7) סיור עם מנכ”ל נת”ע חיים גליק, על תוואי הקו האדום של הרכבת הקלה הנמצא לקראת השלמת ביצוע

 

בין הנקודות שבהן התמקד הסיור, בצומת הרח’ קרול פינת אורלוב, דנקנר פינת ז’בוטינסקי ודנמרק פינת רבין. לקראת חודש מאי יחלו נסיעות המבחן של הרכבת הקלה על ציר ז’בוטינסקי.

בין היתר הוחלט בסיור לפתוח השבוע את צומת קרול כולל אפשרות ליוצאים משכונת נווה גן לפנייה שמאלה למזרח, ישר לצפון וימינה למערב. מדובר בבשורה משמעותית לתושבי השכונה. בנוסף, נידון עם נת"ע גם פתיחת מסוף התחבורה הציבורית אבנת, לקראת סוף חודש אוגוסט. הנושא מצוי בשלבי תיאום מתקדמים מול משרד התחבורה וחברת נתיבי איילון.

ראש העיר רמי גרינברג: "במסגרת שיתוף הפעולה עם נת"ע, משרד התחבורה וחברת נתיבי איילון, אנחנו מקדמים הרבה מאוד פרוייקטים אשר יהפכו את פ"ת לעיר עם השקעות התחבורה הכי טובות במדינה. מדובר בפתרונות תחבורה אשר במסגרתן תופעל הרכבת התחתית, הרכבת הקלה, יוקמו נתיבי תחבורה ציבורית, מחלפים ועוד. בעזרת פיתוחים אלו, פ"ת תהפוך להיות המטרופולין הגדול ביותר עם רשת התחבורה הציבורית הטובה ביותר בישראל."

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים