חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

ראש העיר נפגש עם הנהלת עמותת אלי”ע

 

ראש העיר רמי גרינברג, נפגש הבוקר (ד’) עם חנית כהן, מנכל”ית עמותת אלי”ע ותמר פישר יו”ר העמותה בנוגע להרחבת פעילות הסניף הפועל בעיר

 

עמותת אלי"ע פועלת לקידום ושיקום ילדים עם לקויות ראייה ועיוורון וכן עם עיכובים התפתחותיים נלווים. העמותה הפועלת ברח’ לבון 3 ונותנת מענה לילדים בגילאי לידה עד 6, במסגרת מעון יום שיקומי, תחת פיקוח של משרדי הרווחה, הבריאות והחינוך. במסגרת הפגישה שבה נכחו גם הגורמים מהאגף לחינוך מיוחד בעירייה, הוחלט לבחון הקצאת קרקע לטווח ארוך ושיפוץ הסניף הקיים והתאמתו לצרכים השונים. במסגרת שת"פ בין העירייה לעמותה הוחלט לבחון גם את השימוש בבריכה הטיפולית במקום עבור ילדי העיר שנמצאים על הרצף האוטיסטי.

העמותה החלה את פעילותה לפני 38 שנים בפ"ת וכיום נותנת מענה לכ-120 פעוטות ב-5 סניפים ברחבי הארץ.

ראש העיר רמי גרינברג: "שמחתי להיפגש עם נציגי הנהלת עמותת אלי"ע ולשמוע על הפעילות הענפה שלהם למען ילדי העיר ובכלל. רווחת ילדי העיר ובפרט של בעלי הלקויות נמצאת אל מול עיני וכפי שעלה בפגישה, העירייה תבחן את הגדלת היקף הפעילות של העמותה וכן את שדרוג המבנה בו הם פועלים."

חברי הנהלת העמותה הודו לראש העיר על שיתוף הפעולה והוסיפו: "מרגש לראות את האכפתיות והרגישות של ראש העיר כלפי הילדים ובני משפחותיהם".

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים