חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

מסיבת סיום עוברת דרך כיבוד הורים

 

  אמנם טקסי סיום שנת הלימודים ברחבי הארץ צומצמו ואף בוטלו בעקבות מגפת הקורונה, אולם באולפנת בני-עקיבא רעות פ”ת התעקשו לקיים טקס בלתי נשכח, שיתאים לכללי מערכת הבריאות ובכך לא לוותר על הפרידה המסורתית משכבת י”ב.

 

אמנם טקסי סיום שנת הלימודים ברחבי הארץ צומצמו ואף בוטלו בעקבות מגפת הקורונה, אולם באולפנת בני-עקיבא רעות פ"ת התעקשו לקיים טקס בלתי נשכח, שיתאים לכללי מערכת הבריאות ובכך לא לוותר על הפרידה המסורתית משכבת י"ב.

בימים האחרונים עלה צוות האולפנה על ניידת מוסיקלית ומקושטת, עליה פודיום ובמה מאולתרת, וכך הסתובבו בין בתי התלמידות ברחבי הארץ, שם ערכו טקס סיום אישי לכל מסיימת י"ב. כל תלמידה התעטפה בגלימה וכובע-סטודנטים, והוענקו לה תעודת סיום ותמונת מחזור.

ראש האולפנה, מתן אדלר, סיפר כי ההתעקשות לקיים את הטקס האלטרנטיבי הגיעה מתוך רצון שלא לוותר על ההורים בתהליך החינוכי שעברו הבנות במהלך שנות לימודיהן, ותיאר את התרגשות המשפחות: "זה היה מקסים ומרגש לראות איך ההורים היו גאים בבנות שלהם, וזה רק חיזק אצלי את התחושה שזה הדבר הנכון לעשות". ראש העיר רמי גרינברג בירך גם הוא את בוגרות האולפנה ואת כל תלמידי ותלמידות העיר שסיימו השנה את לימודיהם במערכת החינוך ואיחל להם הצלחה רבה בהמשך.

 
 
 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים