חיפוש
 
לדף הבית >>     בריאות >>

השתלת שיניים-העולם התקדם כך גם רפואת השיניים!

 

”בשנים האחרונות אנו עדים למהפכות עולמיות בתחומים רבים בחיינו בכלל וברפואה בפרט. החדשנות והקדמה הטכנולוגית בתחום רפואת השיניים עוזרת לנו להעניק לכל מטופל את הטיפול המקצועי והמדויק ביותר, כך שתוך זמן קצר תוכלו לצאת בחיוך ובשביעות רצון. לשמחתנו כיום רפואת השיניים המודרנית מאפשרת לנו להשלים שיניים חסרות ע”י שתלים. השתלת השיניים הינו תהליך פורץ דרך של שיקום הפה”. להמשך קריאה- כנסו

 

השתלת שיניים

השתלת שיניים- העולם התקדם כך גם רפואת השיניים!

בשנים האחרונות אנו עדים למהפכות עולמיות בתחומים רבים בחיינו בכלל וברפואה בפרט. החדשנות והקדמה הטכנולוגית בתחום רפואת השיניים עוזרת לנו להעניק לכל מטופל את הטיפול המקצועי והמדויק ביותר, כך שתוך זמן קצר תוכלו לצאת בחיוך ובשביעות רצון. לשמחתנו כיום רפואת השיניים המודרנית מאפשרת לנו להשלים שיניים חסרות ע"י שתלים. השתלת השיניים הינו תהליך פורץ דרך של שיקום הפה. המצאת השתלים הדנטליים היוותה פריצת דרך משמעותית בתחום רפואת השיניים השיקומית, במיוחד לאור אחוזי ההצלחה שלהם שכיום עומדים על כ- 95%.

מהו שתל דנטאלי

שתל דנטלי הוא מעין בורג אשר מווה תחליף מלאכותי לשורש של השן, אשר מוברג לעצם הלסת ועליו יושבת שן מלאכותית שעשויה מחרסינה (כתר). השתלים הדנטליים עשויים בדרך כלל מסגסוגת טיטניום (שילוב של טיטניום יחד עם מתכות נוספות שיוצרות מתכת חזקה במיוחד ועם זאת אינה כבדה מה שמווה יתרון גדול. הטיטניום היא מתכת "ידידותית" לעצם הלסת (וגם לעצמות אחרות בגוף) והיא נקלטת בגוף לרוב ללא תופעות לוואי. כך שהשתלת שיניים היא בהחלט תחליף מצוין לשיניים הטבעיות שלנו.

מה הם היתרונות בהשתלת שיניים?

השתלת שיניים מאפשרת לשחזר כמה שיניים ואף לסת שלמה, ושיטה זו מחליפה את השיניים התותבות והלא נוחות של פעם. באמצעות השתלת שיניים אנו יכולים ליצור מערכת שלמה בתוך הפה אשר יכולה לשרת אותנו מבחינה פונקציונאלית (כמו אכילה) ומבחינה אסתטית (חיוך מושלם). השתלת שיניים באמצעות החדרת שתלים דנטליים תשפר באופן משמעותי את איכות חייכם כך שתוכלו לחזור ולהנות מלעיסת מזון שונה וממראה ראוי. אחוזי ההצלחה של השתלות השיניים הם גבוהים מאוד ועומדים בממוצע על כ-95% בשבע השנים הראשונות, יחד עם זאת מחקרים רבים שנערכו מעידים על כך שלשתלים דנטליים אורך החיים של יותר מ- 25 שנה.

תהליך השתלת שיניים

תהליך השתלת שיניים מורכב ממספר שלבים עיקריים וכולל החדרת השתלים, תקופת קליטת השתלים, מידות והלבשת כתרי חרסינה. בתום תהליך של השתלת שיניים תוכלו לחזור לתפקוד מלא ותיהנו שוב מחיוך בפה מלא, מלעיסה ותחושת טעם מלאה של האוכל.

שלב ראשון- החדרת שתלים דנטליים.

 

התהליך הוא תהליך כירורגי ומתבצע לרוב תחת הרדמה מקומית או הרדמה מלאה (כללית). הרופא מחדיר שתלים ללסת של המטופל ו"קובר" אותם בתוך החניכיים (בהתאם למקרה). תפקידו של השתל שהוחדר לשמש כיסוד לכתר יולבש עליו בעתיד.   

שלב שני- תקופת החלמה וקליטת השתלים.

לאחר החדרת שתלים דנטליים ישנה תקופת החלמה/ קליטת השתלים שנמשכת לרוב בין 3 עד 8 חודשים מיום ההשתלה בהתאם למקרה.

שלב שלישי- חשיפת השתלים.

לאחר קליטת השתלים מתבצעת חשיפת השתלים לצורך לקיחת מידות לכתרים שיולבשו בעתיד על גבי השתלים.

שלב רביעי- הלבשת הכתרים.

בראש השתל קיימת הברגה פנימית שעליה יורכב מבנה וכתר חרסינה שנראה כשן טבעית חדשה. הלבשת הכתר באופן סופי תתבצע רק לאחר שהשתל ייקלט באופן מוצלח.

 

שיקום פה מלא על ידי השתלת שיניים

שיקום הפה בכלל והשתלת שיניים בפרט הינו טיפול מתקדם וחדשני שרק רופאי שיניים וצוות מיומן ובעל ניסיון ומקצועיות יוכלו לבצעו בצורה הנכונה, בטוחה והטובה ביותר. על כן, לא כדאי להתפשר ויש לפנות אל מרפאות רשת טופז אשר מובילות בתחום בכדי לעבור את השיקום בהצלחה רבה.

רשת  טופז חרטה על דגלה מצוינות בכל הנוגע להשתלת שיניים, הענקת טיפול אישי, מיומן ומקצועי בעל תוצאות טובות לשביעות רצון המטופל. הצוות המעולה שלנו כולל: רופאי שיניים, סייעות, שינניות וצוות אדמיניסטרטיבי מלא אשר ילווה אתכם אישית בכל שלבי השתלת השיניים  עד לשיקום פה מלא. במהלך הדרך יעזרו הרופאים וצוות העובדים בטכנולוגיה המתקדמת כדי להמחיש לכם בתכנת הדמיה את כל אחד משלבי הטיפול עד לתוצאה הרצויה, כך שאתם כמטופלים שותפים מלאים בשלבי הטיפול ובכך הפחדים והחרדות נעלמים כלא היו.

אנו ברשת טופז שמנו לעצמנו למטרה לספק טיפולי השתלת שיניים מהמקצועיים בארץ, עם צוות מקצועי, מנוסה ועם הרבה סבלנות. מרפאות טופז הן מהמעודכנות ביותר בישראל בכל הקשור לציוד טכנולוגי, מכשור רפואי מתקדם וטיפול איכותי. הפתרונות הטכנולוגיים והקדמה מאפשרת כיום גם הקלה על מחיר הטיפולים שכן כל פעולה כיום יכולה להיעשות בדיוק מדעי, במהירות ובהליך שיקום מהיר. דבר זה מעניק לכל מטופל את האפשרות להגיע לשיקום פה חלקי או מלא ולצאת תוך כמה שעות הביתה, עם חיוך גדול.

רוצים לדעת עוד? אנו מזמינים אותכם לפגישת ייעוץ מקצועי ללא עלות וללא התחייבות? צוות טופז עומד לשירותכם וישמח לענות על כל השאלות!

חייגו אלינו עוד היום או השאירו את פרטיכם ואנו נחזור אליכם בהקדם עם את כל הפרטים.

העולם התקדם – כך גם רפואת השיניים!

יש לכם עוד שאלות לטופז:המרכז להשתלות שיניים - רפואת שיניים, שיקום פה? כנסו!

0523182626: 4990*   www.topazdental.co.il

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים