חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

העירייה אתכם גם בוואטסאפ

 

  בימים אלו, יוצאת העירייה בצעד חשוב נוסף, בהסברה ובעדכונים מול התושבים. מעתה, תושבים אשר מעוניינים יוכלו לשלוח הודעה באמצעות הישומון (אפליקציה) של הווטסאפ לטלפון שמספרו 0524598364, לציין שם ושכונת מגורים ובכך להצטרף לרשימת תפוצה אשר יישלחו לתושבים על פי שכונות העיר. כך יוכלו התושבים לקבל הודעות רלוונטיות, גם באפליקציית הוואטסאפ הפופולרית.

 

 

מהלך זה הינו תוצר ישיר של סקר שנערך על ידי היחידה האסטרטגית של העירייה בשיתוף עם דוברות העירייה, ממנו עולה כי תושבים רבים מעדיפים לקבל עדכונים על הנעשה בעיר, ישירות אל המכשיר הנייד שלהם. כך תוכל העירייה לשדרג את שירות העברת המידע לתושב באופן נוח, מהיר ונגיש. וואטסאפ הודעות העירייה מצטרף לכלים הסברתיים נוספים בהם משתמשת העירייה - אתר העירייה, דף הפייסבוק, האינסטגרם וגם הטלגרם, שחקן חיזוק חדש נוסף שהתווסף גם הוא למערך העברת המידע בזמן משבר הקורונה.

כמו כן, מבצעת העירייה תרגומים שוטפים להודעות החשובות באשר להנחיות ועדכוני קורונה באתר העירייה ובדף הפייסבוק, על מנת להגיע לכלל אוכלוסיות העיר בתקופה זו.

תושבים אשר מעוניינים לקבל עדכוני וואטסאפ מהעירייה ישלחו הודעת וואטסאפ למספר - 0524598364 עם שמם המלא והשכונה בה הם גרים.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים