חיפוש
 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

ההגדה שתעשה לכם סדר בימי הקורונה

 

תושבת מודיעין, ד”ר רנית בודאי-היימן, מנכ”לית ’מיתרים – רשת לחינוך יהודי משלב’ לה בתי ספר בעיר, התגייסה ביחד עם ראשי הרשת להכין ערכת ליל הסדר מיוחדת ואטרקטיבית שבאמצעותה.....

 

תושבת מודיעין, ד"ר רנית בודאי-היימן, מנכ"לית ’מיתרים – רשת לחינוך יהודי משלב’ לה בתי ספר בעיר, התגייסה ביחד עם ראשי הרשת להכין ערכת ליל הסדר מיוחדת ואטרקטיבית שבאמצעותה ניתן להעביר באופן חוויתי וייחודי את ליל הסדר המיוחד שנכפה עלינו בעקבות הקורונה בדרך מהנה ומקורית והיא קיימת גם באנגלית ובצרפתית.

"השנה לאור המצב החלטנו להרים את הכפפה. פסח הוא החג היהודי הכי משפחתי שיש והשנה פעם ראשונה אנחנו הופכים מ’אורחים לעורכים’ בשולחן הסדר. הכנו ערכה במיוחד בשבילכם שתעשה לכם את הסר וכללת שלושה פריטים. הגדה שתהפוך למשפחתית ואישית שלכם. הרעיון הוא שאנחנו מזמינים אתכם תוך כדי הסדר לתת את המיתר הייחודי שלו סביב השולחן".

"הפריט השני הוא ראנר שמעוצב על ידיכם ומונח על שולחן הסדר באמצעות הדפסה פשוטה של דפים. ניתן להדפיס את הראנר המעוצב בכל בית וכך כל המשפחה יכולה להרגיש ביחד למרות שחוגגים אותו קצת בנפרד. הפריט השלישי הוא טיפים ורעיונות לאלו שעורכים את הסדר ובכלל לחג – ’יחד גם בפסח’. יש בו כל מיני רעיונות לעורכים".

 

ערכת מ’אורחים לעורכים’ להורדה:  https://bit.ly/2JLebGl

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים