חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

עיריית מודיעין תעניק שרותים מקוונים מהבית

 

בהמשך להנחיות הממשלה החדשות האוסרות על התקהלות של יותר מעשרה אנשים, ביצעה העירייה היערכות מקיפה למעבר לשירותים מרחוק עבור התושבים

 

בהמשך להנחיות הממשלה החדשות האוסרות על התקהלות של יותר מעשרה אנשים, ביצעה העירייה היערכות מקיפה למעבר לשירותים מרחוק עבור התושבים. התכנית כוללת, מעבר של כל אגפי העירייה להם יש קבלות קהל בשגרה, למענה טלפוני ובפניות מקוונות הניתנות לביצוע באופן פשוט מאתר העירייה. כך גם המוקד העירוני, אשר ניתן לפנות אליו בפנייה מקוונת באתר העירייה, מעבר למענה הטלפוני הרגיל הניתן 24 שעות ביממה כל השבוע.

באתר העירייה ריכזו באופן נוח ויעיל את כלל השירותים הדיגיטליים אותם ניתן לבצע מהבית. שירותים אלה כוללים, בין היתר, תיק תושב, ספרייה דיגיטלית עם אלפי ספרים להשאלה, אתר הנדסי המאפשר משלוח מסמכים באופן דיגיטלי, GIS מערכת ייעודי קרקע, תשלומים מקוונים ועוד. 

בנוסף, לאחרונה נוסף שירות דיגיטלי חדש באתר העירייה, בהמשך למגמת שיפור השירות לתושב, לאחר שראש העיר חיים ביבס, הציב זאת כיעד מרכזי בשנה הקרובה. מעתה, ניתן להגיש בקשות להנחה בארנונה באופן מקוון וידידותי לתושבחרבים. ההנחות ניתנות במסגרת חוקי המדינה ותקנות משרד הפנים, והן נדונות לגבי שנת המס הנוכחית בלבד, ולא מאפשרות הנחה על שנים עברו. לבקשות יש לצרף באופן מקוון מסמכים נדרשים המפורטים באתר העירייה.

ללחיצה על רשימת השירותים הדיגיטליים - https://www.modiin.muni.il/ModiinWebSite/ArticlePage.aspx?PageID=1293_3806

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים