חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

נעמת פ”ת זכה בפרס החינוך

 

תיכון טכנולוגי נעמת פתח תקווה זוכה פרס החינוך התשע”ט מטעם העמותה הפדגוגית של ארגון המורים

 

תיכון טכנולוגי נעמת פתח תקווה זכה בפרס החינוך על שם אחמד טהא אגבארייה, מטעם ארגון המורים והעמותה הפדגוגית, לשנת התשע"ט. הפרס, המוענק לבתי ספר ייחודיים, מקיף את כל המגזרים המרכיבים את החברה הישראלית.

יו"ר ארגון המורים, רן ארז אמר כי השנה ייעדנו את הפרס לחינוך למעורבות חברתית ואזרחית ולתרומה לקהילה. בתי ספר רבים פועלים לקידום חינוך לערכים האלה ומצאו לנכון להגיש את מועמדותם לפרס. ועדת הפרס שהוקמה בארגון קבעה קריטריונים לקבלת הפרסים, ובחרה מבין בתי הספר הטובים את 17 המצוינים ביותר, והם "נבחרת הפרס" לשנת תשע"ט.

עוד אמר ארז כי הנהלת ארגון המורים מברכת את אולפנת בני עקיבא נריה ואת הנהלתה על היוזמה החינוכית המבורכת וביצועה בנושא אשר זיכה אותם בפרס החינוך, כן ירבו כמוהם.

בתיכון הטכנולוגי נעמת פתח תקווה לומדים כ-165 תלמידים בכיתות ט’ – י"ב. מנהלת בית הספר בחרה לאמץ תכנית מעורבות חברתית במטרה לחנך את בוגרי בית הספר להיות תורמים לחברה. 

בין מגוון היוזמות והפעילויות ההתנדבותיות ניתן לציין מועדון תרבות וספרייה ייחודית באמהרית לקהילת ביתא ישראל. בבית הספר נפתח מועדון המבוסס על חוויות כתיבה וקריאה באמהרית. במועדון מתקיימים מפגשי תרבות עם מיטב המרצים מבני העדה. באים אליו הורי תלמידים ואחרים מבני הקהילה.

יוזמה נוספת היא יום לחיים – לאחר שתלמיד ביה"ס קיפח את חייו בתאונת אופניים. נערכת אחת לשנה שורת פעילויות העוסקות בקדושת החיים בשיתוף תנועת הנוער העובד והלומד.

עוד יוזמה ראויה לציון היא יוזמת מספרה 10 שבה מגמת עיצוב וטיפוח החן, עיצוב שיער, פותחת שעריה אחת לשבוע לאזרחים ותיקים המגיעים משכונות שונות ברחבי העיר לסדנה מפנקת של עיצוב שיער וטיפוח החן תמורת "טיפ" של 10 שקלים, סכום שנמסר לצדקה. הפעילות בוצעה בתיאום עם העירייה והמתנ"סים.

בנוסף נערכה במסגרת בית הספר תערוכת "מיניות במרחב בטוח שבה תלמידי ביה"ס, בליווי היועצות ומורי המגמות פרסמו בתערוכה כ- 30 שלטי חוצות שפוזרו ברחבי העיר למען סביבה בטוחה יותר.

בנוסף, תלמידי בית הספר מטפחים חוות צומח וחי כשמטרת התכנית היא מניעת התעללות בבעלי חיים, כמודל לחיים ללא אלימות. לאחר התנסות ראשונית של התלמידים בגן הם מדריכים את ילדי הגנים והחינוך המיוחד בטיפול בחי.

ועדת הפרס ציינה כי פרס ההצטיינות לשנת תשע"ט מוענק לבית הספר על עשייה ייחודית זו בתוך כלל הגישה המערכתית של בית הספר לחינוך למעורבות חברתית ואזרחית ולתרומה לקהילה. 

לפרטים נוספים: שרון ביידר 050-5100105

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים