חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

אגף הנוער של עיריית ראשון לציון זכה בתואר ”יחידת נוער מצטיינת לשנת 2019”

 

היוזמה שהוצגה בפני ועדה ובגינה זכה אגף הנוער בפרס היתה בנושא: קידום שוויון הזדמנויות ומתן אפשרות הולמת לבני נוער עם מוגבלויות להשתלב ולפעול בקהילה בכבוד ובעצמאות מרבית. ראש העירייה, רז קינסטליך: ”אני גאה ונרגש על הזכייה בפרס ועל ההכרה בפעילותו של אגף הנוער בעיר. 

 

אגף הנוער של עיריית ראשון לציון זכה בתואר "יחידת נוער מצטיינת לשנת 2019"

היוזמה שהוצגה בפני ועדה ובגינה זכה אגף הנוער בפרס היתה בנושא: קידום שוויון הזדמנויות ומתן אפשרות הולמת לבני נוער עם מוגבלויות להשתלב ולפעול בקהילה בכבוד ובעצמאות מרבית. ראש העירייה, רז קינסטליך: "אני גאה ונרגש על הזכייה בפרס ועל ההכרה בפעילותו של אגף הנוער בעיר. אנו מובילים מערכת חינוכית  השואפת להפוך כל שעת פנאי לשעה של למידה משמעותית, נתינה לזולת, אחריות קהילתית, אהבת אדם באשר הוא אדם ואהבת העם והארץ."

אגף הנוער של עיריית ראשון לציון זכה בתואר "יחידת הנוער המצטיינת לשנת 2019" מבין כל הרשויות המקומיות בישראל. היוזמה שהוצגה בפני הועדה ובגינה זכה אגף הנוער בפרס הייתה בנושא: קידום שוויון הזדמנויות ומתן אפשרות הולמת לבני נוער עם מוגבלויות להשתלב ולפעול בקהילה בכבוד ובעצמאות מרבית.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "ראשון לציון נתברכה בבני נוער ערכיים ומוכשרים ואני גאה על כל אחת ואחד מהם. כמי שבני הנוער יקרים לליבו ומכיר מקרוב את עבודת האגף ותרומתו, אני גאה ונרגש על הזכייה בפרס ועל ההכרה בפעילותו של אגף הנוער בעיר. אנו מובילים מערכת חינוכית  השואפת להפוך כל שעת פנאי לשעה של למידה משמעותית, נתינה לזולת, אחריות קהילתית, אהבת אדם באשר הוא אדם ואהבת העם והארץ."

מרכז השלטון המקומי ומרכז המועצות האזוריות מקיימים מזה 4 שנים תהליך לבחירת יחידות נוער מצטיינות ברשויות המקומיות. בראש הוועדה עומד שר החינוך לשעבר, הרב שי פירון, וחברים בה נציגי מרכז השלטון המקומי, מרכז המועצות האזוריות והאגודה המקצועית למנהלי יחדות נוער.

מגוון הפעילויות של האגף בעבודה עם בני נוער עם מוגבלות כולל את תנועות הנוער השונות בהן קבוצות משולבות של בני נוער, קייטנות לילדים ונוער עם צרכים מיוחדים המופעלות על ידי התנועות, אירועי קיץ, ירידי חשיפה לאפשרויות בשירות בצה"ל ובשירות הלאומי-אזרחי, שילוב בטקסים עירוניים, ותוכניות שונות בתחומי אומנות שונים כגון מוסיקה, תיאטרון ועוד.

המשנה לראש העירייה ומחזיק תיק נוער וצעירים, איתי מתיתיהו: "אגף הנוער והצעירים הטמיע בתפיסה שלו שילוב תוכניות ופעילויות חינוכיות של צוותי פעולה, בנוסף הנגשה פיזית  ורתימת אירגוניים. בין התוכניות שבלטו : "אבטיח על גלגלים" , "אירוע הוקרה לאימהות עם צרכים מיוחדים במסגרת יום המעשים הטובים ופרויקט נראות בקהילה , שילובם של ילדים מיוחדים  בטקסיים עירוניים. ובימים אלו ממש אירוע ט"ו בשבט בשילוב וקרוב לבבות" .אני שמח להוביל את האגף לראייה ושילוב של השונה ללא בידול, זוהי חלק מתפיסת עולמי." התרומה הגדולה היא הערך החינוכי, המופת והדוגמא שפעילות זו מקנה לאלפי בני הנוער בעיר המתחנכים ברוח ההכלה והכבוד לשונה ולזולת באשר הוא. הפיכת הערך לדרך במלוא מובן המילה, תודה למנהלת האגף ולכל צוות העובדים, יישר כוח על פועלם."

הנית עזוז- פרחן, מנהלת אגף הנוער: " העשייה הנפלאה הזו, שקיבלה הכרה ארצית, היא פרי עבודה  והשקעה של הנוער הנפלא ושל עובדות ועובדי האגף. אנו רואים בקידום ערכים ותרומה לקהילה ערך עליון. קידום שיווין ההזדמנויות ומתן אפשרות הולמת לבני נוער עם מוגבלויות להשתלב ולפעול בקהילה בכבוד ובעצמאות משמש דוגמא ומופת לפעילות הענפה שלנו באגף."

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים