חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

בריאות ו-NLP

 

תושב העיר פונה לצבי זאב דיגידיז, מנהל פורום בתחום  אמנות האושר, בשאלה : ”מה הקשר בין בריאות לשיטת הטיפול NLP, אשמח שתרחיב, תודה”. לתשובת המומחה כנסו..

 

תשובת מנהל הפורום- צבי זאב דיגידיז 

שלום רב,
NLP, בנוסף להיותו מוכר בעיקר בעולם האימון האישי וההעצמה, מהווה מקבץ כלים משמעותי לטיפול גם בבעיות בריאותיות.
באמצעות הכלים והמיומנויות שרוכש Master NLP, שגם עוסק בתחום וצובר ניסיון, ניתן לטפל בחרדות, סטרס, OCD, התמכרויות ועוד מספר לא מבוטל של בעיות דומות.
נושאים אלו בנוסף לכך שהם מהווים מטרד בריאותי (של הנפש לרוב) מהווים הרבה פעמים גם המקור של בעיות בריאותיות נוספות שהן נגזרת של אותה הבעיה, לדוגמא:
חרדה יכולה להביא להפרעה באיכות ובזמן השינה, מה שעלול להביא לדחפים לאכילה ללא שליטה ואיזון של מאכלים שאינם מזינים מספיק (מתוקים ובצקים באופן מוגזם, למשל). תופעה זו בתורה יכולה לגרום להשמנת יתר ומשם להעלות את הסבירות לבעיות לב וכלי דם.
טיפול שורשי בחרדה יאפשר שינה רציפה, יכולת שליטה מוגברת על האכילה והורדת חשק למתוקים על פני מאכלים מזינים. שינוי זה יאפשר חזרה למשקל תקין ובעקבותיו יתאפשרו שיפור ואף ריפוי של הבעיות הפיזיולוגיות שנוצרו.
כך, טיפול משמעותי באמצעות NLP בנושא אחד, פותר גם את הבעיה הראשונית והשורשית וגם יכול להביא פתרון של בעיות רפואיות אחרות הנובעים מהבעיה שטופלה.

לכן בשימוש נכון ואחראי, אצל אדם מוסמך ומנוסה, NLP הוא כלי משמעותי גם בתחום הבריאות.

תודה רבה,
צבי

יש לכם עוד שאלות לצבי זאב דיגידיז צ`נדלר - מדריך לאמנות האושר? כנסו!

האתר שלי    054-2435590   052-6378850

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים