חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

טיפול רפואי בחו”ל עם passportcard

 

אחד המצבים הפחות נעימים ופחות סימפטיים, הוא מצב שבו אדם השוהה בחו”ל נזקק לטיפול או הליך רפואי כל שהוא בעקבות תאונה או בעקבות מקרה בריאותי אחר

 

אחד המצבים הפחות נעימים ופחות סימפטיים, הוא מצב שבו אדם השוהה בחו"ל נזקק לטיפול או הליך רפואי כל שהוא בעקבות תאונה או בעקבות מקרה בריאותי אחר. לפני כמה עשורים, נוסד ענף חדש בתחום הביטוחים – ביטוח נסיעות לחו"ל. הביטוח הזה נועד לכסות מצבים בעייתיים, שעלולים להשפיע על המשך השהייה של המבוטח בחו"ל או אפילו גרוע מזה – עלולים לסכן את חייו.  מבין כל סוגי הביטוח הידועים, מציע פספורטכארד את הכיסוי ההולם ביותר. טיפול רפואי בחו"ל עם passportcard או טיפול בכל סוגיה או בעיה אחרת המוגדרת בפוליסה הופך להיות פשוט וקל יותר בעזרת פוליסה שמאפשרת, במקרה הצורך, קבלת כסף מזומן. מהי פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל? מה החשיבות של פוליסה מהסוג הזה? במה שונה הביטוח שמציע passportcard מכל שאר סוגי הביטוח המקבילים הקיימים בשוק? להלן התשובות.

ביטוח נסיעות לחו"ל ושקט נפשי

פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל הינה פוליסה שהמטרה שלה להבטיח את שלומו ואת בריאותו של המבוטח לאורך כל תקופת השהייה שלו בחו"ל. הניסיון שהצטבר עם השנים, מצביע על בעיות המתעוררות לעיתים קרובות במהלך השהייה בחו"ל. הבעיות עשויות לכלול אבדן מזוודות או אבדן כבודה בכלל, מה שבהעדר ביטוח מחייב בדרך כלל חזרה מהירה לישראל ומפח נפש גמור. ביטוח נסיעות לחו"ל מבטיח לכל הפחות החזר כספי, כאשר ביטוח נסיעות passportcard מאפשר במקרים מסוימים למבוטח לקבל כסף מזומן, על מנת לאפשר לו לרכוש מחדש פריטים שאבדו או נגנבו.

בעיות נוספות שעלולות להתעורר במהלך השהייה הן בעיות רפואיות או בעיות אחרות הקשורות באופן ישיר באופי השהייה בחו"ל. כך למשל, צעיר או צעירה המתעתדים לערוך טיול רגלי ביערות העד של דרום אמריקה או במקומות שכוחי אל אחרים, יכללו בפוליסת הביטוח שלהם אופציה לחיפושים במקרה היעדרות או חילוץ ממקומות רחוקים במידת הצורך. מרבית הפוליסות כוללות סעיפים מוגדרים, אבל יש דם פוליסות הכוללות סעיפים ייחודיים. תשלום הפרמיה אמור לספק, כמובן, את הכיסוי בתחומים שנבחרו.

למה ביטוח נסיעות passportcard

ההבדל החשוב והבולט ביותר של ביטוח נסיעות passportcard טמון בתגובה המהירה והיעילה לגל צרה, המתאפשרת באמצעות היכולת של passportcard להעביר כסף מזומן בכל עת למבוטח, אם וכאשר מתעורר הצורך בכך. אף שחברת פספורטכארד איננה פועלת על פי אמות מידה חוקיות שונות מאלה של שאר החברות, הרי שאנשי המקצוע של החברה קודם מעבירים כסף לטיפול בבעיה מיידית, ומשאירים אל ההתחשבנות ליום שאחרי החזרה של המבוטח לישראל. ביטוח נסיעות passportcard – הביטוח הנכון במקום הנכון.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים