חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מאירים את מרכז העיר

 

מרכז העיר החדש בשדרה שברחוב דם המכבים, ישתתף גם הוא לראשונה, בחגיגות חג החנוכה לתושבים ביום ראשון 22.12. האירוע יפתח בטקס הדלקת נר ראשון של חנוכה באווירה חגיגית עם ראש העיר, חיים ביבס בשעה 17:30. הדלקת הנר תלווה על ידי מקהלת הנשים ”רוני מודיעין” בניצוחו של אבי ברק.

 

מאירים את מרכז העיר

מרכז העיר החדש בשדרה שברחוב דם המכבים, ישתתף גם הוא לראשונה, בחגיגות חג החנוכה לתושבים ביום ראשון 22.12. האירוע יפתח בטקס הדלקת נר ראשון של חנוכה באווירה חגיגית עם ראש העיר, חיים ביבס בשעה 17:30. הדלקת הנר תלווה על ידי מקהלת הנשים "רוני מודיעין" בניצוחו של אבי ברק. לאחר מכן, יוכלו התושבים לסייר לאורך השדרה בה יופיעו הרכבים מוזיקליים שונים, ליהנות מפודטראק שתחלק סופגניות קטנות לעוברים ולשבים וגם לקבל מטבעות שוקולד עם סמל העיר שיחולקו על ידי "מודי" החשמונאי.

זוהי למעשה סנונית ראשונה של פעילות במרכז העיר הנותנת טעימה רגלית מהנה לאווירה ולאדריכלות המודרנית שמאפיינת את המרכז, כאשר העסקים יפתחו בהדרגה בחודשים הקרובים. מרכז העיר, אשר אורכו כקילומטר ישמש מוקד לבילוי ולפנאי, ויכלול עשרות חנויות, חמישה בתי קפה ומסעדות קטנות, אטרקציות מים של מזרקות ובריכות נוי, אמפי קטן וכן, מתחם ספסלי ישיבה מיוחדים בשילוב מים ותאורה מעוצבת. לא מכבר גם הונחה אבן הפינה למוזיאון מורשת החשמונאים שיהווה נוף ייחודי בארץ ובנייתו צפויה להסתיים בעוד כשנה וחצי וכן, מגיעות לסיומן העבודות להקמת למרכז המוסיקה העירוני, שישמש מקום להופעות ותרבות עבור התושבים.

אירוע חנוכה צפוי להסתיים בשעה 18:30, הכניסה חופשית.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים