חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות חולון בת ים >>

מבצע שנתי לעיקור / סירוס חתולי רחוב

 

עיריית חולון תחל במבצע השנתי לעיקור או לסירוס חתולי רחוב ברחבי העיר המבצע יתמקד השנה בשכונות: מפדה, אגרובנק, גרין, עם, תל גיבורים, קריית עבודה, נאות רחל, נווה רמז, שיכון ותיקים, ג’סי כהן וקריית מיכה

 

מהחודש הבא:

עיריית חולון תחל במבצע השנתי לעיקור

או לסירוס חתולי רחוב ברחבי העיר

המבצע יתמקד השנה בשכונות: מפדה, אגרובנק, גרין, עם, תל גיבורים, קריית עבודה,

נאות רחל, נווה רמז, שיכון ותיקים, ג’סי כהן וקריית מיכה

 כתובית לתמונה – צילום: עיריית חולון

 כמדי שנה, תקיים עיריית חולון גם השנה מבצע לעיקור או לסירוס חתולי רחוב ברחבי העיר. המבצע יחל בראשית חודש דצמבר במטרה לקיים בקרה על הריבוי הטבעי של אוכלוסיית חתולי הרחוב בחולון. המבצע יתמקד בשכונות הבאות: מפדה, אגרובנק, גרין, עם, תל גיבורים, קריית עבודה, נאות רחל, נווה רמז, שיכון ותיקים, ג’סי כהן וקריית מיכה. המבצע ייערך מדי שבוע, באופן רצוף, החל משעות הבוקר המוקדמות ו/או משעות אחר הצהריים המאוחרות/ערב.

תושבים שמאכילים חתולים בשכונות אלה ומעוניינים בעיקור או בסירוס החתולים, מתבקשים לפנות למוקד העירוני 106 ולהשאיר פרטי התקשרות עמם. תושבי שכונות אלה מתבקשים להחזיק את חתולי הבית שלהם בתוך ביתם. את החתולים שיוצאים מן הבית יש לסמן בקולר צבעוני גמיש. פניות תושבים ומאכילי חתולים שנוגעות לחתולים לא מעוקרים או לא מסורסים, מחוץ לשכונות אלה, יענו במקרים שבהם מדובר על ריכוזים שבהם יותר מ-20 חתולים.

איסוף החתולים והעיקורים/הסירוסים ייעשה בידי צוותים מיומנים, שינועו בעיר בכלי רכב משולטים, כאשר התהליך יבוצע, כמובן, בידי רופא וטרינר מנוסה. כל  החתולים המנותחים יחוסנו גם בתרכיב נגד מחלת הכלבת ויסומנו בסימן אוזן לזיהויים כחתולים מעוקרים/מסורסים. במידת הצורך, יינתן לחתולים גם טיפול רפואי ראשוני. בתום האשפוז יוחזרו החתולים למקום שממנו נאספוכאשר הם בהכרה ובערנות מלאה.

ניתן לחזות ויזואלית במיפוי גאוגרפי של המבצע באמצעות מפת העיר שנמצאת בפינה הווטרינרית שבאתר האינטרנט העירוני.

בברכה,
נורית בייסקי / דוברת העירייה

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים