חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

שבוע היזמות העולמי – גם במודיעין מכבים רעות!

 

המרכז הרב תחומי, בשיתוף עם מעו”ף,יקיים במסגרת ”שבוע היזמות העולמי” סדרת הרצאות מזוויות שונות בנושא, אשר יעניקו לשומעים כלים מעשיים והשראה ליזמים ובעלי עסקים שבינינו

 

המרכז הרב תחומי, בשיתוף עם מעו"ף,יקיים במסגרת "שבוע היזמות העולמי" סדרת הרצאות מזוויות שונות בנושא, אשר יעניקו לשומעים כלים מעשיים והשראה ליזמים ובעלי עסקים שבינינו.

השבוע ייפתח בהרצאתה של אנה ברודי על "משפיעני הרשת" ואיך עובדים איתם.

ברודי מתמחה בצרכנות רשת והיא המייסדת של Ambassadors, רשת תכניות השותפים הראשונה בארץ באיקומרס. בין השאר, תעסוק ההרצאה במודלים המקובלים לעבודה עם משפיענים, איך פונים אליהם לשיווק העסק ואיך מנתחים את הפעילות ברשת. ההרצאה תתקיים במרכז הרב תחומי, ביום שני 18.11, בשעה 20:00, ללא תשלום. 

ביום רביעי 20.11, בשעה 20:00 בצלע ההר 1 בפארק הטכנולוגי, ירצה עומרי ילובסקי, מנכ"ל ובעלים של החממה הטכנולוגית עסקית לסטארטאפיסטיםyalostar holdings ומרצה יזמות וניהול במכללת SCE, על הדרך להפיכת רעיון לסטרטאפ מצליח ובהרצאתו ייגע בנושא החדשנות, היזמות ומודלים כלכליים בעולם משתנה. ללא תשלום.

ניתן להירשם לשתי ההרצאות בכתובת המייל  - ramla@4.maof.co.il ומספר המקומות מוגבל.

ההרצאה המרכזית שסוגרת את שבוע היזמות העולמי תתקיים ביום ראשון 24.11 במרכז הרב תחומי, תחת הכותרת "למכור כאילו יש מחר" עם המרצה לוטן סגל, מומחה לשיפור מערכי מכירות, יועץ בתחום המכירות, השיווק, הכתיבה והתוכן. בהרצאתו, ידבר סגל כיצד המכירות, המקצוע החשוב ביותר שמניע כלכלות ומשמש "כחמצן" של כל חברה או עסק, אינן נלמדות באקדמיה? כיצד המכירות משתלבות בכל פרט בחיינו החל מהחתונה, שכנוע הילדים לאכול בריא או ללכת לישון ואיך לפעול למען העסק שלנו בצורה מדויקת, עם מסרים חכמים ואפקטיביים. בהרצאה יינתנו כלים מעשיים וינופצו מיתוסים נפוצים בתחום השיווק והמכירות. תחילת ההרצאה 20:00, 40 שקלים לכרטיס אותו ניתן לרכוש באתר העירייה או בטלפון:08-6210274

קרדיט טל פלינט מרכז רב תחומי

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים