חיפוש
 
לדף הבית >>     לשכת המסחר >>

”הממשל הנבחר בגואטמלה אוהב את העם בישראל”

 

שלשום, יום ב’, נערך נפתח הפאנל המרכזי, ’המפתח הכלכלי ברשויות מקומיות’, של ועידת ישראל לעסקים קטנים ובינוניים ה -12. הנציג הנשיאותי להשקעות ותיירות בממשל הנבחר בגואטמלה, יצחק פרחי: ”הממשל הנבחר בגואטמלה אוהב את העם בישראל ורואה חשיבות רבה בקידום השקעות ושיתופי פעולה עם לשכת המסחר ירושלים”

 

שלשום, יום ב’, נערך הפאנל המרכזי, ’המפתח הכלכלי ברשויות מקומיות’ של ועידת ישראל לעסקים קטנים ובינוניים ה -12. ההתרגשות מהפאנל ועידה הייתה מרובה שכן, בין קהל האורחים  של הפאנל  מלבד אריה פכטר, ראש מועצת אזור שגריר הונדורס מריו קוסטלו ושגריר גוואטמלה, מריו בוקארו , הגיע גם נציג הנשיאותי להשקעות ותיירות בממשל הנבחר בגואטמלה יצחק פרחי.


ההכרות עם נציג הנשיא החלה בחודש ספטמבר, עם חתימת הסכם הסחר בגוואטמלה,  כעת הגיע להתארח כאורח כבוד בפאנל הועידה שלשכת המסחר מובילה כמידי שנה כמסורת.

נציג הנשיאותי להשקעות ותיירות בממשל הנבחר בגואטמלה יצחק פרחי : "הממשל הנבחר בגואטמלה אוהב את העם בישראל ורואה חשיבות רבה בקידום השקעות ושיתופי פעולה עם לשכת המסחר ירושלים. שמחתי לפגוש את ידידי נשיא הלשכה מר דרור אטרי והמשלחת של לשכת המסחר בגואטמלה, היה לנו מפגשים פוריים ואני כאן בכדי להמשיך את מה שהתחלנו להעמקת הקשרים המדיניים והמסחרים בין גואטמלה - ירושלים."

בפאנל, ראשי ערים חשובים מהפריפריה ומרכז הארץ באו לפתוח את דלתם לקידום השקעות ועסקים בעירם. הציעו הטבות ייחודיות למי שיבוא לעשות עסקים והציגו את הכלים אותם מעמידים לקהילה  העסקית בעירם.

בין ראשי הערים שהשתתפו : יאיר רביבו , ראש עיריית לוד, שלמה נאמן ראש המועצה בגוש עציון ,דימי אפרצב, ראש מועצה מקומית קצרין וחיים רוקח ראש מועצת הגולן. במהלך הפאנל הצטרף לבמה גם ראש עירית אור עקיבא, יעקב אדרי. 

עו’’ד יאיר כספי, חבר הנהלת לשכת המסחר ירושלים וסגן נשיא וד’’ר אורית רישפי גם הם, תרמו לפאנל מתחום מומחיותם בנושא המשפטי של תכנון ובניה ברשויות המקומיות והביעו את הקשיים של פיתוח יזמות  ועסקים מול גוף הרשויות, כגון :ארנונה תמ’’א 38 וכו’.  

להמשך סיקור הוועידה ראו באתר 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים