חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

באיזו סוכה התארח ראש העיר חיים ביבס...

 

יו”ר סיעת מודיעין חופשית במועצת העיר, חבר המועצה אבי אלבז, אירח במהלך סוכות את ראש העירייה חיים ביבס, ואף הפגיש אותו עם אביו, דוד שהיה מנהל בית ספר בבית שאן והכיר היטב את משפחתו של ביבס שגם התגוררה בעיר הצפונית וגם את סבו של ביבס שהיה מוהל

 

יו"ר סיעת מודיעין חופשית במועצת העיר, חבר המועצה אבי אלבז, אירח במהלך סוכות בביתו במכבים את ראש העירייה חיים ביבס. אלבז אף הפגיש את ביבס עם אביו, דוד אלבז ששימש במשך שנים רבות כמנהל בית ספר בבית שאן והכיר היטב את משפחתו של ביבס, שמתגוררת בעיר הצפונית ממנה הגיעו משפחותיהם של אלבז ושל ביבס.

במהלך אחד מימי חופשת סוכות אירחו אבי אלבז ואשתו אליז את המשפחה המורחבת, כ-40 אורחים ובהם ארבעה דורות ממשפחת אלבז: דוד אלבז, אביו בן ה-93 של אבי אלבז, אחים ואחיות, ילדים וילדות, נכדים ונכדות.

אלבז הזמין למפגש המשפחתי המורחב של משפחת אלבז שהתקיים בביתה שבמכבים את ראש העירייה חיים ביבס, שהיה תינוק כשהוריו של אלבז עזבו את בית שאן במאי 1970, על מנת לפגוש את אביו ואת המשפחה המורחבת.

אלבז: "חיים ביבס שמע מהוריו ומקרובי משפחתו שעדיין מתגוררים בבית שאן סיפורים על אבא שלי דוד, שלפני 50 שנה היה מנהל בית ספר בבית שאן. ביבס הגיע אלינו בצהרים, ישב איתנו במשך כשעה, שמע מאבי זיכרונות וחוויות שלו על בית שאן, כוללעל הסבא של ביבס שהיה המוהל היחיד בבית שאן שבאותה תקופה מל בהתנדבות תינוקות שנולדו. כאיש דתי, אבא שלי גם דיבר על סוכות ועל המשמעויות של ארבעת המינים. המפגש נערך באווירה משפחתית טובה, ביבס ובני משפחת אלבז נהנו מהמפגש".

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים