חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

שומרים על ”כוכב הבית שלנו”

 

מחלקת איכות ותכנון סביבה באגף שפ”ע ומנהל החינוך בשיתוף עם חברת ”לומדים אחרת”, יפעילו גם השנה בחודש ספטמבר, את הפעילות החדשנית ”כוכב הבית”

 

מחלקת איכות ותכנון סביבה באגף שפ"ע ומנהל החינוך בשיתוף עם חברת "לומדים אחרת", יפעילו גם השנה בחודש ספטמבר, את הפעילות החדשנית "כוכב הבית". מדובר בפעילות עבור כיתות ז’-ח’ ב-12 בתי ספר, כאשר השנה תתמקד הפעילות לא רק באיכות הסביבה אלא גם בנושא הבוער של אלימות ובריונות ברשת.

 בפרויקט הנרחב שיתפרש על פני 14 ימי פעילות, ישתתפו 2059 תלמידי כיתות ז’ ו-2047 תלמידי כיתות ח’. זאת כאשר תלמידי כיתות ז’ יעברו את הפעילות הסובבת סביב נושא איכות הסביבה ותלמידי כיתות ח’ את הפעילות הנוגעת לבריונות ואלימות ברשת. על אף הנושאים השונים, המכנה המשותף העיקרי הוא העברת מסרים חינוכיים וחברתיים באמצעים טכנולוגיים המדברים לליבם של בני הנוער, באשר לחשיבותם והשפעתם של בני הנוער על המתרחש סביבם, בין אם זה איכות הסביבה ובין אם זה אלימות ברשת.

 במהלך ימי הפעילות, יקבלו בני הנוער חוויה רב חושית באמצעות המחשות ויזואליות, צפייה במשקפי תלת מימד, תכנים מרתקים ופעילויות אינטראקטיביות באמצעות שלטים אישיים אלחוטיים. המטרה היא ליצור חווית למידה שונה ומודרנית, שבה התלמיד לא יכול להישאר אדיש ולעורר מודעות גבוהה וכלים פרקטיים להתמודדות ויצירת עולם טוב יותר על ידי כל אחד מאיתנו.

 בנוסף, עמדותיהם של התלמידים לגבי הנושאים השונים שהוצגו הועברו למפעילים, דבר שמאפשר למידה על הצופים, על הפנמת הידע ועל הצפי לשינוי התנהגותם.

 הילה בן אליעזר, מחזיקת תיק איכות הסביבה: "העיניים הבורקות וההתלהבות של בני הנוער מהפעילות שעברו, בלטו לכל. נראה שהצלחנו להביא את התכנים הכ"כ חשובים הללו אל עולמם שלהם, באמצעים הטכנולוגיים ובעזרת מולטימדיה מתקדמת, שהם מנת חלקם של בני הנוער. נמשיך לערוך פעילויות מסוג זה בשיתוף עם מנהל החינוך, על מנת להשריש הלכה למעשה את הערכים הללו לכל בני ובנות העיר."

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים